HJEMME PÅ PERM

Sist jeg skrev noen ord, var jeg nede for telling. Nå når jeg skriver disse ordene, er jeg enda mer nede for telling. Så langt nede at jeg er innlagt på sykehuset.

To og et halvt døgn har jeg vært på dette rommet nå. Vi er 4 personer her på det meste. Så langt har alle vært hyggelige, og jeg er den som har vært her lengst. Så litt gjennomtrekk.

Selv ligger jeg her i påvente av ny avdeling på mandag. Jeg er til observasjon og selvsagt med mange undersøkelser og sånt.

Et lite smil kan jeg koste på meg, for jeg er i de beste hender på dette stedet.

Feberen min går skyhøyt hver natt, og da gir det en trygg følelse at det er noen som passer på meg. Begge disse nettene har feberen gått så høyt at lege har blitt konsultert.

En utredning er godt i gang, men foreløpig har de ikke funnet hva som kan være galt. Mange symptomer som vises i blodprøver, men ingen konkrete knagger å henge det på. Jeg har vært gjennom ultralyd for å sjekke indre organer, røntgen for å sjekke lungene, og CT for å sjekke mye av de samme tingene. Men ingen av de tingene har vist noe som kan forårsake dette.

Så de står litt fast akkurat nå. Men på mandag er det i gang med nye ting og annen avdeling.

Jeg fikk i dag lov til å reise hjem noen timer på permisjon. Tilbake igjen i kveld. De vil ha meg der om natten, for det er da jeg er dårligst. Og siden jeg ikke får noen behandling enda, så er det ikke noe hinder for å være borte en stund.

Vel hjemme er det så koselig å sitte foran flammen i vedovnen. Og til og med Nala har funnet veien opp i fanget mitt en stund. Kanskje hun har savnet meg?

Begge barna er hos meg nå, og det er jo bra, for da kan jo de ta vare på kattene. Nå skal vi snart ha pizza, og så skal vi se på Maskorama, før de (barna) får oppgaven å kjøre meg tilbake til SUS. Kjekt med de små lyspunktene.

Jeg håper du som finner veien inn hit har gode dager og koselige kvelder. Nyt førjulstiden.

Og om du legger igjen en kommentar, så vit at jeg ikke er uhøflig med vilje om det ikke kommer svar. Fingre, armer, ja, hele kroppen, er nokså mørbanket og vonde. Jeg setter uendelig stor pris på alle kommentarer uansett, og de blir garantert lest ♥♥

Febervarme klemmer til alle som vil ha ♥

18 kommentarer

Siste innlegg