HOPPE – FRODITHS FOTOUTFORDRING

Dag 9. Ordet er Hoppe i utfordringen til Frodith 🙂

Hoppe er jo betegnelsen på et hunndyr i hestefamilien, og også i kamelfamilien.

I barndommen, så hoppet jeg mye tau, og strikk. Og ikke minst, paradis. Også som voksen har jeg gjort dette, da jeg jobbet i barnehage i mange år, og har selvsagt oppfordret til sånne aktiviteter i vår og sommersesongen spesielt.

Hoppe bukk er det jo også noen som gjør. Og veldig populært er det jo å hoppe på trampoline.

Man kan jo også “hoppe i det”. Dvs. i stedet for å nøle med en ting man skal gjøre, så hopper man i det og får det gjort.

Det er jo faktisk noe alle kommer borti en eller annen gang, det å hoppe i det, eller hoppe ut i det ukjente.
Disse ungdommene ved Breiavatnet i Stavanger, de hoppet bare for morroskyld, og for å få fine og morsomme bilder. Dette var i 2015. Og nå er de i full gang med å bli voksne. To av dem er russ nå, og en er konfirmant. Så tiden flyr.

Så da er det bare en dag igjen av utfordringen, og den er i morgen. Jeg er spent på om jeg klarer å løse den også 🙂

Så frem til da, så håper jeg denne dagens er godkjent 🙂

Ha en fin ettermiddag og kveld ♥

 

14 kommentarer

Siste innlegg