HUN SA JEG MÅTTE HA NOE UNDER (Frodith’s Catwalk utfordring)

Så hiver jeg meg med på Frodith’s Catwalk utfordring. Og dag 1 er Blå/turkis. Siden mange begynte i går, så blir det to innlegg fra meg i dag. Det andre kommer litt senere.

Blå er en nydelig farge, som jeg liker veldig godt. Og jeg har både blått og turkis i klessamlingen min, men valget i dag falt på dette blå her. 

Blusen har detaljer som volanger, snøring i halsen (som jeg velger å ikke bruke) og små blomster i forskjellige blå nyanser. Buksen er en vid blå modell, med glitter innvevd i tøyet. Jeg har en helt lik svart bukse også, men den har litt mindre glitter. Jeg liker best denne blå 🙂 Skoene er mørkeblå med et flettet mønster oppå, det sees ikke så godt på bildet. De kjøpte jeg i Gdansk, Polen, for noen år siden.
I håret har jeg en klemme med en blå blomst. I ørene har jeg øredobber med en blå sten, og smykket er et nydelig hjerte som jeg fikk av ungene mine i 50 årsgave i fjor 🙂

 

Da jeg kjøpte denne blusen for noen år siden, så prøvde jeg den så klart i prøverommet først. Og selv om den var litt vel tynn i tøyet, valgte jeg likevel å ta den, for jeg kunne jo bare ha en singlet eller noe sånt under.
Jeg gikk til kassen for å betale, og det sto ei litt eldre dame der klar til å ta imot betalingen.
Jeg la blusen på disken og fant frem kortet jeg skulle betale med. Damen kikket litt kritisk på meg, og sa: “Du må ha noe under denne altså!”

Jeg ble litt forvirret, for selvsagt skulle jeg ha noe under, hva tok hun meg for? Jeg svarte at jeg er klar over at den er tynn og jeg lover å ha noe under.

Og som du ser på bildet her, så har jeg noe under 😉 Men ikke en singlet som jeg tidligere har brukt. For med pent undertøy, så er denne toppen like fin som med en singlet under 🙂 Eller hva tenker du? Er jeg fryktelig uanstendig når jeg dropper singleten?

Jeg er jo egentlig i rundeste laget til å droppe singlet synes jeg selv. Men når jeg bare skal stå opp ned, så synes det ikke så godt 🙂

 

Men klart jeg kan sitte også 🙂 Alt blir hva man gjør det til så klart 🙂 

 

Så avrunder jeg den blå catwalken med et slengkyss og en collage av alle de blå bildene.

 

Jeg håper du har kost deg mens jeg var på scenen og beviste for hun butikkdama at jeg faktisk har noe under 🙂 

Hva synes du om antrekket? Hvilke anledning synes du dette passer best til?

 

#catwalk #klær #mote #blå

29 kommentarer
    1. Antrekket var da kjempefint, og langt fra uanstendig.

      Jeg skulle ønske vi alle kunne bli litt flinkere til å skryte av hverandre, og ikke bare se etter noe negativt hos andre (og oss selv).

      Ha en strålende fin dag!

      1. Ja, du har jammen rett….vi burde være mye flinkere til å skryte av andre, og se de mer positive egenskapene ved oss selv også. Tusen takk for en hyggelig kommentar ♥
        Fine dagen til deg også ♥

      1. Tusen takk ♥ Jeg synes sånt som dette er veldig kjekt, og noe jeg lett kan gjøre når jeg har form til det 🙂
        Tusen takk for at du lager dette til ♥ Klem

      1. Du var kjempefin.
        Vi hadde en kollega en gang som gikk i en hvit bluse med svarte prikker og en svært BH under. Stadig var dette tema på pauserommet når hun ikke var til stede. Og til slutt ble man enig om å fortelle henne at det var uheldig med den svarte BHn under den blusen. Den syntes for godt. Som så ofte før var det jeg som ble kommandert til å ta den samtalen.
        Jeg husker enda smilet og glimtet i øynene på denne litt beskjedne damen da hun svarte ” Jeg er fullstendig klar over at BHn synes. Det er jo hele poenget!” Hun knuste stolt med nakken og fortsatte å bruke samme BH og samme bluse.

        1. Hehe….ja, vi godt voksne er kanskje litt vel pertentlige 😉 Og at du fikk den oppgaven å ha den samtelen er nok sikkert ganske naturlig ja. Du har vel autoritet tenker jeg 😉

    2. Fine bilder, og den blusen kledde du! Du kler blått synest jeg, og øynene dine kom til sin rett!:-) Antrekket passer mye, både fest og til romantisk date med Pål 😉 Fint med blomst i håret

      1. Tusen takk ♥ Jeg liker veldig godt blått, og kjekt å høre at øynene mine kom til sin rett. Det er jo litt det som er gøy, at man kan fange opp gløden hos seg selv.
        En romantisk date med Pål ja, der ga du meg en idé faktisk. Kanskje jeg skal ha dette på en gang jeg skal på date 😉

    3. Veldig bra. Supert. Så fin! Da er vi i gang med fargeutfordringen. Moro og skremmende 😉 Jeg la ut mitt første fargeinnlegg akkurat nå. Turkis. Henger en dag etter, men regner med at det går greit 🙂

      1. Tror ikke det gjør noe at man hanger litt etter. Jeg valgte å ta igjen og ha to farger første dagen min. Fint med farger i klærne, og kjekt å se hos hverandre 🙂

    4. Det var virkelig gjennomført. Nydelig. Absolutt passende med bare bh under, blusen kommer mer til sin rett da synes jeg, og det er kult når bh`en synes. Hvorfor skulle den ikke det? Den der damen i butikken var da litt VEL engasjert, hehe. Ha en fin dag. klem

    5. For en vakker “senjorita”. Klart du bare kan ha undertøy der! Når det er varmt så trenger man da ikke singlet under. Flott dame du! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg