HVA ANBEFALER DU PÅ NETFLIX?

I perioder er jeg innom og ser litt film og serier på Netflix. Jeg liker godt romantiske komedier og krim, men er i grunnen nesten altetende, alt etter dagsform og humør.

Siden jeg ikke ser jevnlig og mye på TV eller Netflix, er det jo ofte nye ting som dukker opp hver gang jeg bestemmer meg for å skru på etter en dvale-periode.

I går skrudde jeg på Netflix etter 4 ukers dvale. Og da valgte jeg å se en julefilm, “Juleprinsen – Et kongelig bryllup”.
Etterpå valgte jeg å begynne å se en film, som jeg ser resten av nå, The Model, som er et drama.


Men hva skal jeg begynne å se etterpå?
Så at det var en serie som heter “You”. Den så litt creepy og spennende ut, så kanskje jeg forsøker meg på den?

Men har DU noen anbefalinger til meg på gode filmer og serier?
Jeg er ikke så veldig interessert i SciFi og fantasy, og heller ikke grøssere. Men ellers er det meste gangbart stort sett. I alle fall når man har sett mye i en periode 🙂

Er litt greit å få noen tips, og gjerne hva slags type sjanger det tilhører i samme slengen. Og kanskje vil andre også finne noe spennende i kommentarfeltet om noen har gode tips 🙂

PS: Dette er ikke sponset, det er ikke reklame!

#filmtips #serietips #anbefalinger #TV

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg