HVA HAR JEG FÅTT SERVERT? (uhøytidelig konkurranse)

I går tok min kjære meg med ut på spennende eventyr, en opplevelse jeg sent vil glemme, og som virkelig var et av tilværelsens høydepunkt for meg. Han tok meg med på en middagsdate på et hemmelig sted, i en restaurant som heter Hemmeleg. Rommet var mørkt og lett belyst menyen var hemmelig, og da vi fikk maten servert, var det greit å få en aldri så liten forklaring på hva og hvordan?

Og siden det er søndag, og helg, solen skinner her hos meg, og jeg er rimelig sliten etter en travel uke, og jeg har ting å gjøre i dag også, så tenkte jeg at en liten uhøytidelig konkurranse kanskje kunne være noe? Men, du har kun dagen i dag på å gjette og avgi svar 🙂

REGLER:

  1. Gjett hvilke ingredienser som ligger på tallerkenen.
  2. Skriv ditt svar i kommentarfeltet her i bloggen.
  3. Svar avgitt andre steder (Facebook o.l). teller ikke.
  4. Anonyme svar godkjennes ikke.
  5. Svaret må være avgitt innen Kl. 20.00 i kveld (søndag 8.9.19)
  6. Vinneren vil bli Vist en gang etter dette i kveld.
  7. Vinneren er den som først gjetter flest riktige ingredienser.
  8. Vinneren vil få tilsendt en liten oppmerksomhet i posten om adressen skulle komme meg i hende.

 

Her er bildet du skal gjette på:

 

 

Masse, masse lykke til ♥

 

#konkurranse #uhøytidelig #mat

9 kommentarer
    1. Brownie, (vanilje)-is, jorbærsaus og et mynte-blad (tror det heter det) 😀 Overstrødd med revet sjokolade ELLER kjekssmuler. Lurer på om det ligger litt krem der også 😀 Morsom konkurranse 😀

    2. Oi, det var vanskelig uten farger, men vi prøver.

      Det ser ut som en kule sorbéis, bladet trur jeg er mynte, og så tenker jeg at det er en slags sjokoladekake, mest sannsynlig brownis, og den inneholder jo både sukker og mel og bakepulver og kanskje litt kakao, og smeltet sjokolade og sikkert melis på toppen med nøttesmuler 🙂

      Og så ser det ut som enten en iskule, eller krem- vanskelig å si uten farger 😛 Og jordbær, eller bringebær saus med litt kjeks og/eller nøttesmuler rundt og kanskje litt sånn tørket sjokoladesmuler (som jeg kaller det) 😛 ha ha..

      Dette var gøy 😀 Tipper den var god også 😀

    3. Oj det var ikke lett ! Men må jo prøve.. Sjokoladekake/Brownie..pudding av noe slag..sorbe/is..nøtter..bærcoli..hvit sjokolade.. tja..hehe.. Godt var det sikkert 🙂 Klem <3

    4. Tja 😉 Må da være en dessert? Sjokoladekakebit med lakrisstrøssel. Sorbetis av kokos. Mynteblad. Bringebærsaus. Romfromasj i front til høyre. Hm…åssen smaker dette da tro? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg