HVA SKAL JEG FINNE PÅ I DAG?

Så er vi godt i gang med en ny dag. Ganske sliten i dag, men det gjør ikke noe, for jeg har ingen faste planer.

Jeg startet morgenen med en kopp te på terrassen. Lyngen jeg har begynner visst å bli litt bustete, men den er jo sjarmerende også 🙂 Bordet trenger en oppussing. Jeg vurderer i ett sett om jeg bare skal kjøpe et ordentlig bord, eller om jeg skal pusse opp dette pallebordet. Vi får se 🙂
Jeg tente lys. Det var så koselig da det fortsatt var tidlig.

 

I går kveld var vi en tur hos min bror og familien hvor vi hadde spillekveld. Vi voksne spilte Sequence, som er et spill jeg liker godt, og hvor vinnerlykken har stått meg bi tidligere. Men å sitte å spille om kvelden, hvor jeg ofte er alt for trøtt til å tenke klart, det var ikke så enkelt. Men det endte med seier de fleste rundene likevel, og jeg var på lag med min svigerinne. Så jeg er godt fornøyd.

Litt verre var det når vi skulle bytte spill, og spille Amerikaner. Der måtte jeg melde pass. For det er et spill hvor det gjelder å ha litt hukommelse. Og jeg klarer ikke helt å huske hvor min hukommelse har blitt av? Den har forsvunnet med ME-bølgen. Jeg hadde aldri spilt spillet før, men fikk en god innføring av broren min. Jeg fikk tak i det meste, men ble kun sittende og se på hvordan han spilte. Og det var kjekt å se på 🙂
Ungdommene spilte Monopol, og der handlet det om en del millioner 🙂

 

Men i dag er jeg sliten ja, og har vondt i kroppen. Sånn ordentlig sliten-vondt. Så i dag er jeg glad jeg ikke har planer. Har gjort et forsøk på å fylle ut et skjema hos NAV, men måtte kaste inn håndkleet og spørre om litt hjelp. Hodet fungerer ikke helt i dag.

Jeg tror det blir litt strikking i dag. Jeg har fortsatt 1 1/2 genser igjen å strikke som skal være julegaver. Og noen par ullsokker står også på ønskelisten. En lue og et skjerf skal jeg også strikke. Men de tingene haster ikke så enormt. Og så er det en jumper datteren min ønsker seg, og noen jumpere som jeg skal strikke til meg selv har jeg allerede garn til. Så det er nok strikk å henge fingrene i.

Jeg har vært en tur i butikken. Der handlet jeg ingredienser til middag, og til en god frokost. Frokosten er det min datter som skal trylle frem, og hun har fortsatt ikke vist seg denne morgenen. Men da har jeg litt å glede meg til.

 

Liker du å spille spill? Hvilket er din favoritt?

Hva er din hverdagsfrokost?

 

Jeg ønsker alle sammen en strålende torsdag ♥

 

#morgenstund #spilleglede #spill #sequense

5 kommentarer
    1. Kos deg med dagen og strikk. Trenger ikke så stort program jeg. Bare jeg har meg selv og huset mitt:) Spill er ikke noe for meg. Aldri spilt på mobilen heller. Brettspill er det dårlig med. Spilte litt når ungene var små. Stigespill likte dem godt. Og vri 8 og poker, hehe….med småmynter.

    2. Det hørtes ordentlig koselig ut med en sånn spillekveld med familien😊 Det skal jeg ha i bakhodet til neste gsng vi får besøk.
      Du har tydeligvis nok strikkeprosjeker på gang. Jeg tror ikke det blir så mye annet enn strikking på meg i dag heller. Hodepina mi vil ikke slippe taket.
      Kos deg og slapp av i dag😗

    3. Moro med spillkveld da! Jeg liker å spille, men gjør det ikke så ofte lenger ….. 🙁 Høres ut som om du er godt igang med julegaver og så moro å strikke dem! Hmmm – jeg har også vondt i meg idag – er mye greier om dagen! Klemmer <3

    4. det hørtes koslig ut med spillekvelder,desverre er ikke vi flinke til det,men yatzy er noe jeg gjerne liker da :=)har ikke gjort mye i dag jeg heller,greit det innimellom,er kroppen sliten må vi bare ta tiden en trenger til å finne tilbake energien :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg