HVA SKJEDDE?

God lørdagsmorgen ♥

Jeg er tidlig oppe som normalt. Og det er litt greit. Spesielt nå når våren er her og vi har lyse morgener 🙂

Jeg må innrømme at jeg var enormt spent på Topplista på blogg.no i dag. Nesten så jeg ikke turte gå inn og kikke.

Jeg fikk meg en overraskelse i går. Da jeg sjekket lista, lå jeg ikke der, trodde jeg. For alternativet var i så fall å ligge helt nederst på lista. Og det gjorde jeg jo ikke.
Så mens jeg satt og leste blogginnlegg som lå på forsiden, fikk jeg i sideblikket se evaswindow på lista, på 68. plass!

Hva skjedde?

Jo, de 2 timene etter jeg la meg og frem til midnatt, hadde jeg hatt ca. 200 sidevisninger fant jeg ut når jeg gikk inn på analytics og sjekket. Men hvem i alle dager kan det være som har vært der så sent, og ikke minst, hvordan har det seg at det ble så enormt mye på den lille stunden?

Men så var det jo sånn at jeg fulgte statistikken i går, siden jeg så at før kl. 8 hadde jeg også mange sidevisninger. Rundt 180. Og det er ikke normalt hos meg om morgenen.

Og resultatet for dagen i går kan du se her 

Jeg har ny personlig topplisterekord i dag, 51. plass ♥

Jeg er meget fornøyd. Det føles nesten som å ha vunnet i lotto, men litt leit at det ikke er pengeutbetaling da 😉

Og jeg aner virkelig ikke hva som har gjort at jeg har hatt så mye besøk i bloggen, men det er veldig gledelig.

Jeg gjør vel regning med at dette er en døgnflue. Det er ikke lignende tendens i statistikken i dag, og det skal vel noe til at bloggen min er så himmla populær sånn plutselig. Men jeg nyter mine moments of fame, det gjør jeg virkelig. Og derfor måtte jeg jo skrive om det også 😀 For det er jo virkelig gøy 😀

Til normalt så er det ikke hver dag jeg sjekker om jeg er på lista. Men statistikken får jeg jo med meg, og den gir meg jo en viss pekepinn. Og oftest når jeg sjekker lista, er jeg fra 80. plass og nedover. Og det er gøy det også synes jeg. Men jeg føler ingen sorg eller stress om jeg ikke er der heller. Til å begynne med stresset jeg litt. Men nå er jeg like fornøyd enten det er sånn eller sånn 🙂

Solen skinner, og i dag blir en fin dag. Og i morgen også. Da skal jeg nemlig møte en barndomsvenninne jeg ikke har sett siden vi var barn ♥ Dette blir en fin helg.

Nyt lørdagen ♥

 

#blogglista #topplista #suksess #bloggtoppen #glede #helg

14 kommentarer
    1. Gratulerer 💞så det jeg også… Himla bra altså 😀🍓🌷moro….. Du har en flott blogg. Byr på deg selv…. Klemmer… Fin dag da.. KOS deg med veninnen.

    2. Så artig Eva. Gratulerer! Det er ikke alt en forstår 😁. Jeg er visst nok fryktelig slapp på slikt, ikke har jeg lastet ned slik at vet om besøkende heller. Sjekke topplista kommer jeg ikke på, men har jeg funnet bloggen min der, har jeg nok ramlet av stolen 😂.
      Nyt vårdagen. Det er sååå herlig at vi er akkurat her vi er nå. Klem❤️

      1. Det er kjekt å følge litt med. Men i veldig slitne stunder så ar jeg ikke tanke for det. Da er det kos å bare være her, uansett plassering 🙂
        Man kan jo si du er lykkelig uvitende om plassering da, siden du ikke har lastet ned analytics 🙂
        Uansett, vi er en fin gjeng alle sammen synes jeg ♥ Klem ♥

    3. det var en bra plasering ja :=) jeg har merket meg att om vi legger ut 2 eller flere innlegg for dag helst hver dag ,ja da kommer vi på den lista,men er vi borte noen dager,ja da tar det litt tid å komme seg inn igjen :=)

      1. Jeg har slitt litt med å komme inn på lista selv om jeg har lagt ut flere innlegg også. Men nå plutselig er det oppgangstider for bloggen min. Og det er enormt kjekt 😀 Men sant som du sier, det tar litt tid å komme innpå igjen hvis man har hatt et opphold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg