HVILKEN FARGE SER UT TIL Å VÆRE EN AV MINE FAVORITTER?

I dag er det kaldt. Den store varmen har vi ikke fått enda nå i mai. Og det ser ikke ut som det skal bli så veldig mye varmere fremover heller.

Men jeg har vært på tur i dag. Ikke så lang tur, men likevel tur. En kald tur. Faktisk så kald at vi valgte å dra hjem, istedet for å gå litt lenger. Det var 6 grader, vind, og truende byger. Men heldigvis fikk vi ikke noe regn, ren flaks, for det regnet både før og etter turen.

Vi tok oss også tid til å spise lunsj på turen, og fant oss en hyggelig plass ved ei strand. Kanskje skriver jeg litt om turen senere.

For nå er det sånn, at jeg sitter her med en etterhvert intens hodepine. Så jeg har funnet frem RedBull’en. Og jeg har fyrt i ovnen.

Jeg gikk og la meg først, men det var helt forgjeves. For med den hodepinen var det rett og slett ikke mulig å slappe av.

Så sto jeg opp igjen, fyrte i ovnen, og satte meg til med strikketøyet.

Og det var da jeg så det…..ser du det?

At klærne mine i dag matcher strikketøyet.
Og ikke bare det, men kan du på bakgrunn av det kanskje si en av mine favorittfarger?

Så sånn er denne dagen. Rett og slett.

Kos og hvile resten av dagen ♥

8 kommentarer
    1. lilla :=) fin farge det.Nei hodepine er ikke godt,og dette været liker jeg ikke,godt for bøndene da,for med kald vår blir det tett og godt med gress,så noen får glede av det,jeg vil ha varme og ikke mere snø,men det skal snø i morgen også og onsdag,så det er bare å smøre seg med tålmodighet :=) godt vi har strikketøy da

      1. Jeg håper snøen nå er borte, men ja, som du sier, godt for bøndene. Og jeg unner jo dem det 🙂
        Men så må vi får godt og varmt vær til sommeren da, det har vi fortjent 😀
        Godt vi har strikketøy ja…skulle vært kjedelig uten 🙂

      1. Jeg hadde vondt i hodet hver dag i flere år, faktisk sånn at jeg lurte på om jeg kunne ha kreft? Men så syntes jeg den tanken var ganske så søkt likevel. Og etterhvert, når jeg endelig fant ut av helsa og fikk en diagnose, så har hodepinen vært mye sjeldnere. Så håper at det letner for deg også, for jeg unner ingen det altså, å ha vondt i hodet.
        Snart sommerferie ja, og forhåpentlig en god og varm sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg