I DAG INNVIET JEG SOMMEREN

Dette har helt klart vært årets beste dag for min del. Det er påskeferie, det er sol, det er glede, og det har vært 19 grader i skyggen.

Og da har jeg så klart innviet sommeren. Det ble både soling og grilling for første gang i år ♥

Jeg kan jo begynne med begynnelsen, så får du scrolle nedover for å se bikinibeviset 😉
For i morges gikk jeg tur opp til Ulvanuten. Det var 15 grader og helt nydelig ♥

Ulven står der, like blid hver gang jeg kommer opp 🙂

Da jeg kom hjem igjen, skrev jeg et lite blogginnlegg som sikkert flere har lest allerede. Men så kunne jeg ikke sitte inne mer. Solen ute lokket med sine varme stråler, jeg var sliten, og satte meg ut.

Og ikke lenge etter, var det så varmt at jeg fant ut at jeg kanskje skulle lufte bikinien 🙂

Nå har jeg flere bikinier, men denne fargerike falt valget på i dag. Denne kjøpte jeg da jeg var på Rhodos for noen år siden. Og nå når jeg har sjekket i kveldinga, så kan jeg bekrefte at solen virker, jeg har fått farge 🙂

Det var helt nydelig å sitte i solen, og bare koble ut hele verden, nyte varmen, og samle energi.

Jeg har ikke tålmodighet til å sole meg så lenge, men en liten stund gjør underverker.
Bikinikroppen er på plass, rund, hvit og god 🙂

Etter noen timers hvile, var det klart for å innvie grillen for sesongen også. Jeg hadde bedt Pål og ungene hans, og vi hadde spleiset på maten. Jeg sto for kokkeleringen. Ganske mye mat på grillen, og ganske lite var igjen etter vi var ferdige å spise.

Det ser godt ut synes jeg, selv om jeg fortsatt er sprekkmett etter det måltidet 😀

Så var det tid for påske-egg ♥
Dette egget fikk jeg nylig av en venninne, men med noe annet godteri oppi. Her har jeg fylt det selv, for sånt varer jo ikke så lenge. Koselig det synes jeg 🙂

Ungene var også strålende fornøyde med sine egg, som var litt større enn mitt 🙂 Og så koselig å kunne sitte ute på terrassen og åpne årets påske-egg 😀 Det var en fin stund.

Nå i kveld klarte jeg å finne bittelitt reserve-energi til å gå en bitteliten tur. Jeg elsker å se solnedganger, og de har vi rikelig av for tiden.
Her går solen ned mens en båt tøffer inn Gandsfjorden.

Så ble det en liten runde før jeg vendte nesen hjem igjen. Ikke så langt, men langt nok for meg 🙂

Dette har vært en god dag, og nå har jeg innviet sommeren. Så mye fint på en og samme dag, det er noe jeg skal glede meg over lenge 🙂 Det er godt med påske og ferietid ♥

Har du gjort noe fint i dag?

Nå er det natten. Og i morgen kommer en ny og fin dag!

 

#sommer #vår #glede #grilling #bikini #påske

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk for det ♥ Er ingen sak å grille når andre kan gjøre de andre tingene og være assistenter 🙂
        Det var veldig kos, og det var kjekt at du og dine var her sammen med oss denne fine dagen ♥

    1. Så fin og deilig dag du har hatt❤
      Det er bra at formen din har vært så fin også. Vi trenger sånne dager 😊
      Jeg har også følt meg glad og lykkelig i dag.
      DET ER SÅ DEILIG!!
      Ha en fortsatt strålende påske🐣🐣

      1. Ja, det er så herlig når det innimellom kommer dager som virkelig er gode, vi trenger det virkelig.
        Glad for at du også har hatt en sånn god dag. Godt med fri og ferie ♥
        En strålende gode påske videre til deg også ♥

    2. Kjempeherlig 😀 Jøss,, rene sommeren ja, det ser jeg 😀 Ikke så verst her først på dagen. Men nå er det visst over og ut så langt som Yr kan fortelle 😀 Kos deg og nyt på alle måter 😀

      1. Åh, det er jo leit da, at det er over. Jeg føler hele landet burde ha sånt vær og få lov til å kose seg. Men dere får det nok når resten av landet holder på å renne bort i regn eller noe sånt 😉 Uansett, kos deg masse videre på beste måte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg