I DAG SKAL JEG FEIRE / TODAY I’LL CELEBRATE

I dag har jeg nådd en milepæl, og det skal feires. 
Jeg har i årevis hevdet at det ikke er så viktig for meg hvor jeg ligger på blogglista. Men i dag har jeg fått bevist for meg selv at det bare var tull. For den gleden da jeg så at jeg lå på 38. plass, den var ubeskrivelig. Nesten som å ha vunnet. 
Jeg vet ikke hva jeg har vunnet da. Heder og ære kanskje? Men det var bare rett og slett gøy. Så jo, det betyr nok mer enn jeg har villet vedkjenne meg.

Jeg vet hva som har ført meg opp hit. Det er en kombinasjon av flere ting. Den ene tingen er bl.a. at jeg begynte å skrive blogginnleggene mine tospråklige. Jeg så ganske snart at det begynte å få effekt på analyticsoversikten. 

Så dette er virkelig en god dag. Jeg ble proppfull av energi da jeg oppdaget dette. Hele dagen fikk en god opptur 🙂

Today I have reached a milestone and it needs to be celebrated.
I have for years claimed that it is not so important to me where I am on the blog list. But today I have proved to myself that it was just nonsense. For that joy when I saw that I was in 38th place, it was indescribable. Almost like winning.
I don’t know what I have won then. Honor and glory perhaps? But it was just plain fun. So yes, it probably means more than I wanted to admit.

I know what brought me up here. It is a combination of several things. One thing is i.a. that I started writing my blog posts in two languages. I soon saw that it began to have an effect on the analytics overview.

So this is really a good day. I was all the sudden full of energy when I discovered this. The whole day got a good boost 🙂

 

Denne skal jeg feire med i dag. Nå har jeg akkurat satt den til kjøling. Det er en boblevin med ekte gull i ♥ Jeg har spart den til en spesiell anledning, og for meg er dette en spesiell anledning. 

Jeg tror helt ærlig ikke at jeg kommer til å stige mer enn dette. Jeg tror nok etterhvert at jeg vil falle tilbake lenger ned på lista. Det er bare gunstige omstendigheter for meg nå. Men jeg skal likevel leve lenge på dette.

Enn så lenge har jeg ikke noe reklame i bloggen, så jeg tjener ikke noe penger. Men ting kan fort endre seg på den fronten. Man skal i alle fall aldri si aldri.

Så vil jeg gjerne takke alle som er innom og leser hos meg. Det er en stor ære ♥ Og jeg håper ikke jeg kjeder dere ihjel med mine hverdagslige ting. For det er svært sjelden jeg blogger om noe som er samfunnsrelevant. Ikke blogger jeg særlig om klær eller kosmetikk heller. Så sånn sett har ikke min blogg nyhetens interesse. Men enkelte innlegg er populære, og det er nok dem som holder meg her akkurat nå. Det er derfor jeg sier at dette kun er en periode.

Ha en strålende lørdag, for det skal nemlig jeg ha ♥

This one I will celebrate with today. Now I have just set it to cool. It is a sparkling wine with real gold in it ♥ I have saved it for a special occasion, and for me this is a special occasion.

I honestly don’t think I will rise more than this. I think eventually I will fall back further down the list. These are just favorable circumstances for me now. But I will still live on the memories of this.

So far, I have no advertising in the blog, so I do not make any money. But things can change quickly on that front. In any case, one should never say never.

Then I would like to thank everyone who comes by and reads my blog. It’s a great honor ♥ And I hope I do not bore you to death with my everyday things. Because it is very rare that I blog about something that is socially relevant. I do not blog much about clothes or cosmetics either. So that way, my blog does not have the news interest. But some posts are popular, and there are probably those that keep me here right now. That is why I say that this is only a period.

Have a great Saturday, because I will certainly have one ♥

 

20 kommentarer
      1. Tusen takk ♥ Det var en hyggelig tilbakemelding. Setter veldig pris på det. Og kjekt å vite at jeg skriver lesbart. Tusen takk for at du er en av mine faste lesere ♥
        Det er jo livet vi lever, og erfarer. Derfor er det hva jeg liker best å skrive om 🙂

    1. Gratulerer:)
      Jeg tenkte også å skrive både på norsk og engelsk for at familien min på filippinne kan forstå det. Men nå, har jeg nok med norsken:)
      Så artig for deg da:)

      1. Tusen takk for det ♥
        Jeg kan på en måte forstå det, at du har nok med norsken. Det satt litt langt inne hos meg også å begynne å skrive på engelsk. Jeg behersker engelsk godt, men det er likevel litt mer arbeid. Men kanskje du kunne skrive bloggen din på norsk og filippinsk?

    2. Gratulerer med høye plasseringer! Ja, du når nok flere når du skriver på engelsk! Jeg føler ikke at jeg behersker språket godt nok til at jeg kan gjøre det. Dessuten er jeg litt for lat og samtidig litt for utålmodig til at jeg orker bryet ved å gjøre det.. Du tar også mange gode bilder. Jeg har jo fått noen tips av deg der! 🙂

      1. Jeg har alltid vært veldig glad i språk. Og da spesielt engelsk. Og da jeg begynte å blogge så skrev jeg også på engelsk. Men som du jo antyder, det ligger jo litt arbeid bak. Så derfor sluttet jeg. Men nå følte jeg at det var på tide å begynne igjen 🙂
        Gode bilder har nok litt å si, men jeg føler det viktigste er å ha bilder, illustrasjon, av en eller annen sort. Ja, du har fått noen tips av meg, og jeg ser du følger dem også ♥ Vi lærer jo litt av hverandre, det er en glede i det og ♥

    3. Jeg er veldig glad på dine vegne. Du fortjener en skikkelig opptur. To språklige innlegg er veldig smart tror jeg. Kanskje jeg og burde prøve da jeg har flere russiske lesere som ikke kan norsk

      1. Tusen hjertelig takk fine du ♥
        Ja, to språk i innleggene kan være bra om du vet om mange som ikke skjønner norsk. Jeg har litt familie i USA blant annet, pluss venner fra mange land, så da har de også mulighet til å lese og forstå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg