I GÅR VAR DAGEN ROSA / THE DAY WAS PINK YESTERDAY

I går var dagen rosa ♥ Eller den var ikke det altså, men himmelen om kvelden reflekterte hvordan dagens følelse var.

The day was pink yesterday ♥ Well, it wasn’t, but the sky in the evening reflected how the days feeling was.

Bildet tok jeg her fra terrassen min i går kveld. Det er sjelden å se himmelens skyer så rosa. Men det føltes som et tegn. Dagen hadde så absolutt vært av det gode slaget.
Og nå tror du sikkert at jeg har forelsket meg, eller noe sånt?
Neida, jeg har ikke det. Men jeg fant ut noe nytt natten før, og kom i går til en erkjennelse.

Uten at jeg skal gå i detaljer, så har jeg funnet ut at jeg har vært blind og naiv den første halvdelen av dette året. Det fant jeg ut natt til i går, akkurat da jeg skulle legge meg, da jeg surfet gjennom Instagramstoryen. Det var en del hendelser jeg hadde opplevd i løpet av første halvår, som plutselig ga mening, på daværende kjærlighetsfront altså.
Så da fikk jeg ryddet litt opp i går 🙂 Det gjorde godt, som en renselse.
Nå kan jeg faktisk gå videre med åpent blikk og ny kunnskap. Og en stor dose skepsis til det motsatte kjønn.

I took the pictures from my terrace last night. It is rare to see the clouds of the sky so pink. But it felt like a sign. The day had certainly been a good one.
And now you probably think I’m in love, or something?
No, I’m not in love. But I found out something new the night before, and came yesterday to a realization.

Without going into details, I have found that I have been blind and naive the first half of this year. I found out last night, just when I was going to bed, when I was surfing through the Instagram story. There were a number of events I had experienced during the first half of the year, which suddenly made sense, on the love front at that time.
So then I got cleaned up a bit yesterday 🙂 It did well, as a spiritual cleansing.
Now I can actually move on with an open eye and new knowledge. And a big dose of skepticism to the opposite sex.

 

Hele himmelen glødet i går kveld. Det var fantastisk flott å se på, og veldig beroligende. Jeg var ikke urolig, men kvelden gjorde dagen komplett. Og jeg avsluttet dagen med både forsterket selvfølelse og selvtillit.
Jeg tror at alt som er vanskelig, forsterker oss som mennesker. Selv om det er vondt og vanskelig der og da, går vi ut som sterkere mennesker etterpå.

I dag er jeg ganske sliten, men også rastløs. Så jeg tenker å gå en liten tur. Været ventes å være fint, så da vil jeg benytte anledningen til tur.
Og i kveld skal jeg i bursdag til den yngste av nevøene mine, som akkurat har fylt 18 ♥ Det gleder jeg meg veldig til. Så denne dagen blir også god 🙂

God helg til alle sammen ♥

The whole sky glowed last night. It was wonderfully beautiful to look at, and very soothing. I was not worried, but the evening made the day complete. And I ended the day with both boosted self-esteem and self-confidence.
I believe that everything that is difficult strengthens us as human beings. Although it is painful and difficult when it happens, we go out as stronger people afterwards.

Today I am quite tired, but also restless. So I’m thinking of going for a walk. The weather is expected to be nice, so then I will use the opportunity for a hike.
And tonight I’m going to the birthday of the youngest of my nephews, who has just turned 18 ♥ I’m really looking forward to that. So this day will also be good 🙂

Happy weekend to all ♥

10 kommentarer
    1. Det er noe som heter: Alt som ikke dreper oss gjør oss sterkere 🙂 Det er et godt ordtak. Man lærer av alle erfaringer 🙂 Godt du kom til noe som du følte du kom videre av 🙂 Klemmer <3

    2. Er godt med mental oprydding… men bli nå ikke så altfor skeptisk…, er du åpen så skjer det igjen. Akkurat der misunner jeg deg…

    3. Plutselige og nye erkjennelser kan gi ro i sjelen. Og ny energi. Så godt at du hadde en slik opplevelse i går! Og himmelen din ser magisk ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg