I SENG IGJEN / TO BED AGAIN

I går var jeg i seng igjen. Selv om jeg forsøkte lenge å holde meg oppe. Jeg måtte gi opp til slutt. Så på ettermiddagen stupte jeg rett i seng, helt utkjørt. Og sto opp igjen på kvelden en liten stund.

Yesterday I had to stay in bed again. Even I tried to stay up for a long time. I had to give up in the end. In the afternoon I went straight to bed, totally exhausted. And then I got up a litlle while in the evening.

Jeg laget meg en hyggelig stund, med strikketøy og favorittserien. Det endte med at jeg måtte legge bort strikketøyet, for jeg klarte ikke å konsentrere meg om det. Jeg så et par episoder, før jeg nok en gang stupte i seng igjen.

I made myself a cozy evening, with my knitting and my favourite series. But I had to put the knit away, as I struggled too much to concentrate. I watched a couple of episodes, before I once again went straight to bed.

 


Life is short. Smile while you still have teeth.

I dag skal jeg ta det veldig med ro. For det ser ut som at annenhver dag er sengedag. Og i morgen har jeg ikke tid til å holde senga. For da skal jeg i konfirmasjon til mitt yngste tantebarn ♥ Jeg gleder meg veldig til det, og vil ikke gå glipp av denne anledningen for alt i verden.
Så derfor skal jeg gjøre klar bunaden i dag, og gaven som konfirmanten skal få. Og så skal jeg hvile så mye som jeg kan 🙂

Jeg ønsker alle mine familie, venner og følgere en riktig god fredag ♥

I will take it easy today. Because it seems like every second day is bed rest. And tomorrow there is no time to stay in bed. Because I am attending my niece’s Confirmationday ♥ I am looking forward to this, and wouldn’t miss it for anything in this world.
I will spend today making my Bunad ready, and the gift for my niece. And after that, I will rest as much as possible 🙂

I wish all my family, friends and followers a really nice Friday ♥

10 kommentarer
    1. Smil og ver glad……….. så godt man kan iallefall.
      Den serien er sååååååå herlig 🙂

      God fredag og god bedring til deg, Eva!

      klem

      1. Ja, godt humør er god medisin det 🙂
        Og den serien er helt nydelig altså ♥ Nå går det mot slutten, jeg er midt i sesong 6. Er spent 🙂
        Tusen takk 🙂 og fine lørdagskvelden til deg ♥
        Klem ♥

      1. Har du ikke hørt om serien? Da var det jammen godt at jeg fikk tipset litt. For den serien er absolutt verdt å se ♥
        Man må gjøre det så koselig som det går an 🙂
        Klem ♥♥

      1. Ja her ble det mye kos, og nå er jeg helt slappfisk…hehehe 😀 Så godt jeg ikke har krevende planer i morgen 🙂
        Klemmer ♥

      1. Ja, det ble det, og det var i dag, ikke i morgen 🙂 Konfirmanten strålte, og vi gjestene koste oss 🙂 Veldig kjekt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg