IKKE SÅ MYE NYTT

Jeg har ikke så mye nytt å skrive om i dag jeg. Er litt tom i pappen.

Har sovet deler av dagen. Ikke den beste dagen i dag, men sånn er jo dagene her i gården. Mange dager er daffe og dårlige, og så har jeg heldigvis gode dager innimellom.

 

Det har blitt en del hvile. Først spiste jeg frokost etter jeg hadde sovet litt lenge, ikke så ofte jeg sover så lenge, men klokka var nesten halv ti da jeg våknet. Og så satt jeg oppe ei stund, og planla å gå en tur. Men det droppet jeg. Jeg gikk istedet og la meg igjen.

Etter et par timers hvile i senga, sto jeg opp igjen. Og gikk ut på terrassen og satte meg en stund.

 

To stoler, og et glass med cola zero. Det var det som skulle til, dagens lykkelige øyeblikk 🙂

Litt senere dro jeg og sønnen min ut og gjorde et par ærender. Det ene ærendet var å spise middag. Og det var koselig det ♥

Nå blir resten av kvelden å befinne seg i godstolen, og nokså sikkert i sengen om ikke så lenge. Må manne meg opp til morgendagen. Ikke at det skjer så mye da, men jeg må i alle fall få til en tur synes jeg. Så da får vi se 🙂

Ha en fin kveld og en god natt ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg