INN I SOLNEDGANGEN

Det er mye som er vakkert her i verden.

En av dem er solnedganger.

Jeg ♥ solnedganger.

Det gir meg ro i sinnet.

En dag er over, en ny står for tur.

Det er ikke sånn at jeg ønsker at tiden skal gå så fort. Men likevel unner jeg meg gleden over en solnedgang som virkelig viser hvor vakkert livet er.

Den siste solnedgangen jeg fikk på bilde var for et par dager siden, på Ølberg.

Det er ikke den mest spektakulære solnedgangen jeg har sett, men den var stille og vakker likevel ♥

Her er det Fjordline som seiler inn i solnedgangen ♥

 

Så begynner jeg dagen med en solnedgang. Det er ikke en dårlig start.
Solen skinner, og også i kveld vil det bli en vakker solnedgang. Det er bare å nyte solen i all sin prakt, morgen, dag og kveld ♥

 

Ha en herlig dag ♥

 

#solnedgang #fjordline

8 kommentarer
    1. Veldig enig med deg, men soloppgangen er ikke den verste heller 😀 Her er vi jo omkranset av fjell så ikke de helt store verken opp eller nedganger 🙂 Ha en nydelig dag du også 🙂

      1. Soloppgangene er det ikke så mye jeg når å få med meg nå for tiden…de er som regel før jeg står opp 🙂
        Men ja, leit å ha så mye fjell som stenger. Uansett er det nok lyse og fine kvelder når sommeren kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg