“ISDANS” (Frodiths Vinterland)

Da er jeg jammen klar for å avgi mitt 2. bidrag i Frodiths Vinterland-utfordring.

I dag valgte jeg temaet “Isdans”.


Det er zoomet veldig inn dette bildet her. Og siden jeg sto på veldig lang avstand da jeg knipset, så var jeg jo usikker på om disse måkene bedrev isdans eller fotball. Men en eller annen sport var det nok 😉

Siden temaet er innhyllet i “, så regner jeg med at det kan tolkes i mange retninger. Men jeg valgte altså å tolke det i litt mer tradisjonell drakt, selv om vi her snakker om fugler og ikke mennesker 🙂

Jeg synes det er pent med is. Og dette islagte vannet er kjekt å gå rundt, for isen synger. Og det passet godt til dette bildet og temaet, selv om lyden ikke kommer med.

Dette bildet er fra februar 2015.
Nå i skrivende stund er det 5 grader ute og øsepøseregn. Det er vår vinter i øyeblikket.

Så håper jeg at det kommer en liten kuldeperiode også snart. For det er jo mye finere enn regnet 🙂

Frodith sin utfordring kan du lese mer om HER!

 

#utfordring #bilder #foto #vinter #isdans #vinterland

19 kommentarer

Siste innlegg