ISPAUSE MED SJØUTSIKT

God morgen ♥

Det er siste dagen i påskeferien. Og den skal virkelig nytes. Her er det meldt 20 grader i dag. Og det er jo sommer det 🙂

Vi har nå jammen hatt sommer hele påsken. Det har vært så utrolig herlig. Jeg håper virkelig at dette flotte været fortsetter til høsten, med noen få regnskurer innimellom, helst om natten

🙂

I går kveld da jeg gikk tur med Pål, besluttet vi å legge inn en ispause. Det var etter solnedgang, 15 grader, og sjøen er jo ikke langt unna. En is med sjøutsikt var jo ikke feil.

Valget mitt falt på en is med sjokoladetrekk og mandler. Pål valgte en fruktig og friskere variant. Så tuslet vi til brygga nedenfor et boligkompleks hvor jeg en dag har lyst å bo selv, og så satt vi der en stund og nøt is og nydelig skumring med utsikt utover Gandsfjorden.

Det var en perfekt avslutning på en flott dag. Og opptakten til en ny dag som blir minst like flott 🙂

Livet er herlig ♥

 

#is #ispause #gandsfjorden #fjord #pause #nytelse #turglede

8 kommentarer
      1. Ja, kunne godt tenke meg å bo der, og kanskje kjøper jeg meg leilighet der når jeg føler det blir for tungt her jeg bor nå 🙂 Det er ikke så langt herfra 🙂

    1. Fader så deilig det så ut 😀 Unner dere det så masse. Har vært litt vått og grått her de siste dagene og også i dag 🙂 Kos dere 🙂

      1. Tusen takk for det 🙂
        Uff, leit at været er så kipt der hos dere. Hadde unnet dere også dette flotte været. Men kanskje dere får det i sommer mens vi andre bare får regn 😉
        Nyt siste påskedagen for denne gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg