JEG ER FORELSKET / I AM IN LOVE

Det ser ut til at jeg blogger ca. hver 10. dag for tiden. Men sånn er det. Sikkert bare en periode 🙂
Nå er jeg innom for å kunngjøre en ordentlig gladnyhet 😀
Det har seg nemlig sånn at jeg har blitt skikkelig forelsket ♥
Hvem skulle trodd det, så kort tid etter jeg ble dumpet?

It seems that I blog approx. every 10 days for the time being. But thats how it is. Probably just a period 🙂
Today I stop by to announce some really good news: D
It so happens that I have fallen really in love ♥
Who would have thought that, so soon after I was dumped?

Det er rosenrødt alt sammen. Og det skyldes ingen herremann.

It’s all pink. And it’s not because of a gentleman.

 

Det skyldes rett og slett denne lille frøkna her, lille Nala.

It’s actually because of this little girl, Nala.

 

Nala flyttet inn hos oss i går kveld (lørdag). Vi adopterte henne fra Lucas organisasjonen. Hun er snart 3 måneder gammel, og da vi var hos Lucas for en tid tilbake, var det hun som valgte oss. Og vi falt pladask for henne ♥

Nala moved in with us yesterday evening (Saturday). We adopted her from Lucas organisasjonen (cat shelter). She is almost 3 months old, and when we first met her, it was her who chose us. And we fell in love instantly ♥

 

Da vi kom inn hit med henne i går kveld, og åpnet buret, begynte hun umiddelbart å male, og gikk rundt i stua for utforske. Hun anerkjente oss alle med en gang, og var veldig tillitsfull og trygg. Og det viste seg også, som vi håpet, at hun er kosete og kjælen. Så vi har fått tilbringe lange stunder med henne i fanget, siden hun kom hit.
Det viste seg også at hun var veldig spretten, en liten katt som vil frem her i verden. Og det var litt overraskende, for hun er jo så knøttliten.
Hun var minst i et kull på 6. Og vi hadde først søsteren hennes her. Ved en feil var de blitt forbyttet og vi fikk med oss feil katt hjem. Vi oppdaget det ganske fort. Og fikk så byttet katt med rette vedkommende. Kontrasten var stor fra søsteren som vi først hadde fått, til bitte lille Nala. Kjemien mellom oss var også en kontrast. Søsteren var en helt annen personlighet, men veldig fin hun også.

When we came in here with her last night, and opened the cage, she immediately started purring, and walked around the living room to explore. She recognized us all at once and was very trusting and confident. And it also turned out, as we hoped, that she is cuddly and affectionate. So we’ve had to spend long hours with her in our laps since she came here.
It also turned out that she was very bouncy, a little cat that wants to be something in this world. And that was a little surprising, because she’s so tiny.
She was the smallest in her sibling group of 6. And we first had one of her sisters here. By mistake they had been mixed and we brought the wrong cat home. We discovered it pretty quickly. And then got to change the cat with the right person. The contrast was great from the sister we had first, to tiny little Nala. The chemistry between us was also a contrast. The sister was a completely different personality, but she was also very nice.

 

I går var hun utforskende, og det har sikkert tatt litt på. For i dag har hun gjort som babyer flest, sovet mye 🙂 Veldig koselig å ha denne lille fine pusen i hus ♥ Nå skal det bli mye lek og kos fremover ♥

Yesterday she was exploring, and that has probably been a little overwhelming. Because today she has done like most babies, been sleeping most of the time 🙂 It is so nice to have this little kitty in our house ♥ We will have lots of play and fun in the future ♥

 

19 kommentarer
    1. Og den er såååååå nydelig! Forstår godt at du er forelsket 😀

      Kos deg og nyt dagene med den lille skjønne pusekatten 😀

      klem

    2. Gratulerer med den lille søte pusen 🙂 mannen min er fortvilt over at jeg ikke vil ha ny katt, vi måtte avlive vår (17 år) for et par år siden. Men jeg orker ikke tanken på det en gang! Katten vår var helt tunghørt, litt senil (tror jeg) og det var litt problemer med henne på slutten, spydde på golvet osv. og siden jeg er hjemme, og han endel borte, så var det jeg som fikk problemene også😏

      1. Tusen takk for det ♥ Det er så herlig med en søt liten pus i hus. Jeg er jo selv en del alene, og setter veldig pris på selskapet. Jeg skjønner godt at det ble litt leit på slutten hos dere, da katten deres var gammel og syk. Da blir det jo litt arbeid. Og spesielt når du ble mye alene med problemen, så kan jeg skjønne at det ikke akkurat var så lett. Ville nok følt det sånn selv også 🙂

      1. Ja, da kan jeg absolutt anbefale en katt ♥ Men helt klart, et menneske å være forelsket i hadde også vært hyggelig 😀

    3. Jeg skjønte det med én gang jeg leste overskriften! – At du var forelsket i en nye, lille pusekatten! 😀 Du har jo fortalt om henne før 😉 Gratulerer med nytt familiemedlem! Nå blir det ingen ende på kosen 🙂 🙂 🙂

      1. Hihi, ja, jeg hadde jo fortalt litt tidligere, pluss røpet litt i forskjellige storyer, og samtaler 🙂
        Tusen takk, nå skal vi kose oss masse ♥

      1. Tusen takk ♥ Ja, denne her er et ordentlig sjarmtroll, så her blir det mye kos fremover 🙂
        Herlige dagen videre til deg også ♥ Klem ♥

    4. For en herlig forelskelse. Her har du din match!!!! Jeg har vokst opp med katterpuser, og de har jammen personligheter alle sammen. Kos deg massevis! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg