JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN

Fra i morgen meldes det fint vær, sol fra skyfri himmel og greier, i lange tider. Og jeg håper virkelig at det stemmer, for nå trenger vi litt lys sol, og litt varme.

Jeg er klar til å åpne dørene og slippe inn frisk varm luft. Men akkurat nå er det litt bløtt og ikke fullt så trivelig.

En kjapp opprydning her, og opp med dørene, så er min oase klar til vårsol og varmere dager 🙂

Jeg har brukt oasen min mye den siste tiden, og bittelitt i vinter. Men siden jeg manglet gass til gassvarmeren, så ble den ikke så mye brukt i vinter som jeg hadde ønsket. Men nå er det gass, og det er varmere tider i vente 🙂

Så jeg gleder meg til i morgen, når utelivet virkelig kan innvies i en periode 🙂 Vi har hatt et par fine dager, som virkelig ble brukt ute, og jeg gleder meg til å gjenta det ♥

5 kommentarer
    1. ja da håper jeg virkelig du får en deilig dag i hagen i morgen,vi skal nok ha litt regn i morgen også her hos meg,men sola skal komme på kveldinga så blir det fint vær fra fredag av og hele neste uke :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg