JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN

Denne helgen har jeg sett frem til lenge. For i morgen, lørdag kveld, skal jeg på konsert 😀 Det er ikke ofte det skjer, for å si det sånn. Det har både med tilgang, økonomi og helse å gjøre.

Det er jo masse konserter jeg kunne ønsket å gå på i Oslo, og av og til Bergen også. Men det passer jo sjelden. For da må jeg reise, jeg må ha overnatting, og dette i tillegg til en gjerne dyr konsertbillett.

Så når store konserter skal finne sted i Stavanger og Sandnes, da forsøker jeg å få det til. Jeg sparer jo både reise og hotell tross alt 🙂 Og så blir jeg ikke så enormt sliten heller. Men sliten blir jeg, uansett. Og da kan jeg jo bare komme rett hjem og hvile i min egen seng rett etterpå 🙂

Konserten jeg skal på i morgen er Bon Jovi. Han var en av heltene fra da jeg var ganske ung. Og tenk han holder koken fortsatt 😀 I tillegg er han jo skuespiller, så jeg har jo rett som det er sett ham på film og TV også 🙂

Mange jeg kjenner skal se og høre Bon Jovi denne helgen. Og i mitt følge er det meg og Pål, og min datter Amalie, og en venninne av henne, Malene, som kommer fra Østlandet for anledningen 🙂 Så litt greit å høre at østlendingene også reiser for konsertopplevelser av og til 🙂 Men hun bor jo her gratis da. Og det er veldig koselig ♥ Hun er jo nesten som et medlem av familien ♥


Bildet fant jeg på finn.no

Det er ikke så ofte sånne superstjerner kommer hit på besøk, men det har likevel vært flere. Både Sting og Elton John har vært her. Men jeg var ikke på de konsertene. Og når Robbie Williams var her, så kunne ikke 10 ville hester ha hindret meg. For han var stjernen over alle stjerner for meg. Og den opplevelsen glemmer jeg aldri. Men nå er det altså Bon Jovi sin tur til å møte et konsertsugent Vestlandspublikum 🙂

Jeg gleder meg masse. Heldigvis er det ferietid og ikke noe jeg må og skal de neste dagene. Det betyr at om jeg blir sykt sliten igjen, så kan jeg hvile med god samvittighet, helt frem til onsdag 🙂 Og hva jeg skal på onsdag? Ja, det kommer jeg kanskje til å fortelle når det nærmer seg 😀

Ønsker alle sammen en god helg. Håper du skal noe kjekt, eller noe du selv har valgt å gjøre, enten det er hvile eller aktiviteter 😀

 

6 kommentarer
    1. kos deg på konsert,det høres trivelig ut og kjekt å ha en spennende dag å se fram til også :=) vi skal på handel og da tar vi med hjem yngsta vår og lillegutt :=) dei skal natte over,blir ikke kjedelig med en sjarmerande 1 åring i hus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg