JEG HAR IKKE HATT SOMMERBADET ENDA / I HAVEN’T HAD MY SUMMER SWIM YET

Jeg er ikke den helt store badenymfen. Eller jo, jeg liker å bade, men helst i basseng. Og jeg har jo ikke basseng. Og denne sommeren har ikke været vært det varmeste heller, så da har det jo ikke vært noe savn. Men nå har sommeren endelig kommet på visitt. Så kanskje jeg får ta meg en tur til en eller annen strand snart?

Eller jeg kan vente litt, og så dra på besøk til noen som faktisk har basseng 🙂 Det er nemlig også en mulighet. Men da blir det for å være på besøk, ikke for nødvendigvis å bade. Jeg har veldig lyst til akkurat det, det besøket. Det er i Kristiansand. Vi får se hvilke muligheter som byr seg etterhvert.

I’m not the big bath nymph. Or yes, I like to swim, but preferably in the pool. And I do not have a pool. And this summer has not been the hottest either, so then there has been no need. But now the summer has finally come for a visit. So maybe I should take a trip to some beach soon?

Or I can wait a bit, and then go visit someone who actually has a pool 🙂 It is also an opportunity. But then it will be to visit, not necessarily to swim. I really want just that, that visit. It is in Kristiansand. We will see what opportunities arise in time.

 

Og mens jeg har sittet her og fundert på dette, så ble jeg spurt av en venninne om vi skal dra på stranden på onsdag? Så det passer jo bra. Da har vi gjort avtale om det. Det meldes 26 grader her den dagen, så det vil jo passe utrolig bra.

And while I was sitting here thinking about this, I was asked by a friend if we could go to the beach on Wednesday? So it fits well. Then we have made an agreement about it. It is reported 26 degrees here that day, so it will be perfect.

 

Og heldigvis har vi mange flotte strender her i distriktet. For muligheten for at mange andre har nøyaktig samme tanken, er ganske stor. Så da velger vi ikke den stranden som har potensiale for aller flest besøkende. Vi får se hvilken strand det blir etterhvert 🙂

Liker du å bade i sjøen, ferskvann eller basseng?

And luckily we have many beautiful beaches here in the district. Because the possibility that many others have the exact same thought is quite big. So we don’t choose the beach that has the potential for the most visitors. Time will tell which beach it will be eventually 🙂

Do you like swimming in the sea, fresh water or pool?

6 kommentarer
    1. Jeg liker best å bade i havet! 😀

      Da jeg leste blogginnlegget ditt, kom jeg på at jeg ikke en gang har tenkt på bading i sommer… Men så har ikke været i Trøndelag vært toppers heller da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg