JEG HAR KRYMPET / I HAVE SHRINKED

For et par år siden fant jeg ut at jeg hadde krympet i høyden. Og nå i skrivende øyeblikk rager jeg hele 158 cm i været. Det er ganske så svimlende.
I tillegg er jeg jo i vektnedgang nå, så det er vel like før jeg forsvinner, hehehe 😀 Nå fant jeg ut i dag at jeg har tatt av et kilo til. Så da er det 11 kilo siden november. Og det er jeg jammen fornøyd med. Vi skriver jo tross alt august.

A couple of years ago I found out that I had shrunk in height. And now at the time of writing I go 158 cm up in the air. It’s pretty dizzying.
In addition, I’m losing weight now, so it’s probably just before I disappear, hehehe: D Now I found out today that I have lost another kilo. So then it is 11 kilos since November. And I’m really happy with that. After all, we are writing August.

 

I dag prøvde jeg mange av klærne mine. Noen var blitt for store, og flere klær jeg ikke har brukt på årevis, har blitt passelige. Så det er en gledens dag 🙂
Toppen jeg har på bildet her strikket jeg for mange år siden. Men jeg nådde ikke å bruke den så mange gangene før den var blitt for trang. Nå er dette på bildet dagens antrekk, og jeg er superfornøyd.
Og i tillegg er epletreet i bakgrunnen smekkfullt av epler. For en herlig sesong dette er ♥

Today I tried on many of my clothes. Some had become too big, and several clothes I have not worn for years all the sudden fits. So it’s a day of joy 🙂
The top I have in the picture here I knitted many years ago. But I didn’t manage to use it so many times, before it became to small, since I gained weight. In the picture, this is today’s outfit, and I’m super happy.
And in addition, the apple tree in the background is full of apples. What a wonderful season this is ♥

16 kommentarer
    1. Hehe..må ikke krympe så du blir “lita som ei teskje”da..hehe.. Fin er du..og deilig å ha ei vekt man trives med.. Dagens antrekk kledde deg godt.. og eplene ser veldig gode ut.. Klem <3

      1. Hehe….ja, jeg begynner faktisk å føle meg nokså liten etterhvert. Rar følelse 🙂 Jeg har jo aldri vært særlig høy, men har jo oftest hatt en rimelig raus vidde 🙂 Men nå har jeg ikke det engang 🙂 Det er kjekt å kle seg nå om dagen. Nå kler jeg meg nesten opp selv om jeg ikke skal ut på noe, bare fordi det er kjekt når klærne passer 🙂
        Jeg gleder meg til å høste epler ja. De er kjempegode 😀
        God klem ♥

    2. Ei snerte snelle med en lekker topp <3
      Ååå skulle gjerne kvittet meg med 11 kg eg….ikkje bare bare med røykeslutt sies det!
      Blir vel noen eplekaker hos deg fremover nå 🙂 Jammy!

      Vibbedille 🙂

      1. Hihi….tusen takk ♥
        Åh…røykeslutt ja, det har nok sine konsekvenser 🙁 Jeg har aldri røykt, så har ikke hatt det problemet, håper du finner din magiske formele du også ♥
        Ja, blir nok noen eplekaker. Og juice som jeg fryser ned og har gjennom vinteren. Og eplemos 🙂 Det er mine godsaker fra egen hage 🙂
        Klem ♥

    3. Jeg er jo 157 cm og mindre enn deg. Men jeg har lagt på meg i det siste særlig i mage partiet at at ikke kunne bruke flere bukser fordi de er blitt trange. Så jeg bør jo skjerpe meg:)
      Men så fint for deg da:)

      1. Hihi…da er du 1 cm mindre enn meg 🙂 Jeg møter svært sjelden noen som er kortere enn meg. Moren min var 152, men hun er jo ikke her mer. Så nå er det jeg som er både eldst og lavest i min familie 😀
        Huff, det er frustrerende når vekta øker og klærne blir for små. Håper du finner hva du kan gjøre for å forhindre det ♥
        Og jeg er veldig fornøyd, for jeg trenger ikke å tenke så mye, det bare skjer av seg selv. Jeg har samme kosten som før, men en annen medisinkombinasjon 🙂

    4. du er nydelig ,og jammen har du gjort en fantastisk innsats,ikke noe er kjekkere enn å lete frem klær som plutselig er passlige igjen :=) epletreet ser aldeles nydelig ut,et eple om dagen er ikke å forakte

      1. Tusen takk ♥♥ Ja, å lete frem klær som ikke er brukt på lenge, er nesten som å få seg noe nytt. Veldig kjekt.
        Gleder meg til eplene er modne. De smaker så godt de eplene der 🙂

      1. Tuuusen takk ♥♥♥
        Ja, jeg er stolt, utrolig kjekt å oppleve dette 😀 Du kjenner jo også følelsen 😀
        God klem ♥

    5. For et epletre og for ei fin dame! Så flink du har vært. Lett er det ikke, det vet jeg alt om. Jeg strever med diett om dagen og det er ikke gøy. Jeg MÅ ned i vekt på grunn av blodtrykket, så det må gå. Du er jammen et fint forbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg