JEG HAR LAGET SIDE

I lengre tid har jeg gått og grublet på å lage en ny gruppe eller side på Facebook. En gruppe har jeg fra før av, som handler om bøker. En side hadde jeg kun erfaring med fra flere år siden på en jobb jeg hadde. Mye har endret seg siden den gang.

Så ble jeg inspirert i går, da jeg pratet litt med Lillasjel. Hun mente at en side ville være et pluss for meg.
Jeg grublet litt på det, og besluttet at dette måtte jeg prøve.

En side brukes gjerne ofte i forretningsøyemed, og ja, jeg har ting (bilder og strikk) jeg kanskje kunne selge, så det er en tanke jeg funderer litt på. Men i hovedsak har jeg laget siden for å fremme bloggen litt, og for å kunne formidle litt hva jeg driver med i min ME-hverdag.

Her er forsidebildet til siden min, som jeg har kalt Evas Window. Veldig lett å huske, ikke sant? Om man søker @evaswindow finner man siden min, visstnok. Jeg har ikke forsøkt enda 🙂 Holder på å gjøre meg kjent der inne på siden.

Om du har lyst å kikke innom, og gjerne like/følge siden min, så er du hjertelig velkommen til det 🙂 Det har ikke skjedd så mye der inne enda da. Men det kommer seg nok etterhvert. Del den gjerne også, kanskje noen du kjenner finner interesse i siden min 🙂

Du finner siden HER! (Håper linken virker)

Wish me luck 😀

 

 

9 kommentarer
      1. Det er fordi du har kommentert via din datters Facebook-profil 🙂 Hun har kanskje vært innlogget hjemme hos deg, og ikke logget ut igjen 😉 Og når du da gikk inn for å kikke, kom du automatisk inn i via hennes Facebook. Tusen takk for kommentaren 🙂

      1. Ja, det er jo spennende. Får se om det er nyttig for bloggen 🙂 Er jo bare på gøy da. Og blir det noe av det, så er jo det en kjekk bonus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg