JEG HAR NÅDD MÅLET MITT

Nå har jeg jo ganske mange mål da, sånn mer eller mindre. Det er ikke alle mål som er mulige for meg å gjennomføre, det vet de fleste som kjenner meg. Det blir nesten mer som drømmer. Men enkelte mål er innenfor rekkevidde, og kan nås med stahet og jernvilje 🙂

Det målet jeg har nådd i dag, hadde jeg ikke trodd jeg skulle nå i det hele tatt. Det har føltes veldig uoppnåelig for meg. Og det har heller ikke vært så enormt viktig. Men jeg har i det siste lagt litt ekstra energi i det, for å se om jeg kanskje, muligens klarte å snike meg inn sånn umerkelig en liten stund 🙂

Og hva snakker jeg om?

Jo, jeg snakker om denne:

Topplisten 😀

Jeg var en smule uforberedt. Jeg holdt på å scrolle forsiden, for å lese blogger, og plutselig mens jeg stoppet opp for å klikke på Lillasjel sitt innlegg, legger jeg merke til navnet mitt i sideblikket, og der er jeg jammen, blant de fine på topplisten ♥ På 97. plass 😀

DET var en utrolig kjekk overraskelse på en søndag ♥
Jeg føler meg litt opphøyet nå 😀

Jeg vet jo at jeg har en leserskare, jeg følger med på google analytics, men i perioder er jeg ganske fraværende her, og da blir det jo til at jeg synes lite. Og likevel har jeg lesere innom hver dag. Men selvsagt ikke så mange som gjør at jeg har hatt mulighet til å havne på topplista.

Nå har jeg jo gjort en innsats i det siste. Jeg er alene hjemme, har god tid, og må likevel hvile mye. Så da har jeg vært innom her for å skrive innlegg, flere ganger om dagen.

Jeg lurer på om noen føler at jeg har spammet? Jeg vet ikke jeg, jeg vet bare når jeg har fulgt med på forsiden, at ganske mange skriver mange innlegg hver dag. Det er noe jeg ikke har som mål sånn til vanlige. Men det har vært kjekt også 🙂 Å ha det som mål vil være urealistisk, da jeg er kroniker, og av og til sliter både med å skrive og å konsentrere meg.
Men bloggen er likevel et fristed, hvor jeg kan få ut litt skrivekløe, og sortere litt tanker og sånt 🙂 Det har faktisk vært god medisin når jeg har hatt mye å styre med blant de små grå. Grubling og tankevirksomhet er ikke lett å sortere, og der kommer skrivingen godt med, for det har virkelig hjulpet meg til å sette ord på ting i perioder, og få bearbeidet ting ut av verden. Så der er jeg utrolig takknemlig for blogg-hobbyen min 🙂 Jeg trenger ikke bruke penger på psykolog når jeg kan skrive i bloggen min og få samme virkning 😀

Og så er jeg jo også enormt takknemlig overfor dere som kommer inn her og leser hos meg ♥ Uten dere hadde jeg jo ikke vært på Topplisten i dag ♥ Så tusen hjertelig takk til dere, alle som en ♥
Jeg er ofte innom og leser, men ikke alltid jeg kommenterer hver gang jeg leser blogg, for å nå å lese flest mulig før jeg må hvile. Og i det siste har jeg fått litt kommentarer selv, og det synes jeg er veldig hyggelig 🙂 Ikke alltid jeg får svart, men her inne er det nok ikke sånn at så mange kommer innom og leser svarene. Så da blir det ikke alltid prioritert. Men likevel utrolig hyggelig å få litt respons. Jeg skal forsøke å være så flink som mulig til det selv 🙂

Så gjenstår å ønske alle som leser her, og alle andre også, en riktig hyggelig søndagskveld ♥ Nyt kvelden, og lad opp til ny uke starter 😀

 

#topplisten #glede #lesere #takknemlighet

23 kommentarer
    1. ja det er artig å finne navnet sitt på topplisten,har lagt til merke att flere av oss som fulgte hverandre på gamlebloggen dukker opp på blogglisten,det ble litt fart i sakene også når frodith dro igang vinterutfordringen i tillegg

      1. Ja, jeg har lagt merke til det selv også, og det har gledet meg 😀
        Og ja, det hjelper jo litt når det dukker opp kjekke utfordringer 😀

      1. Ja, veldig kjekt dette 😀
        Hmm, har ikke sett meg selv der, men har ikke lest den lista så ofte heller. Har vært på noen av de gamle listene en gang i blant, før vi ble flyttet over.
        Fine søndagskvelden til deg også ♥

      1. Hehe, ja, bena dine MÅTTE jo bli med. Jeg kunne ikke oppdatere siden før jeg hadde tatt skjermdump 😉 Så fikk jeg frontet deg litt ekstra også 😉 HIhi 😀
        Ja, kan godt hende jeg dumper innom lista i ny og ne…vi får se 😀

    2. Hipp Huuurraaaa og gratulerer til deg :D:D 😀 Jeg la merke til det i formiddag 🙂 Jeg har ikke en gang funnet ut åssen man får google statistikken.. så jeg aner ikke om jeg har noen følgere i det hele tatt 😀 ,, Joda, noen da, som legger igjen hyggelige kommentarer 😀

      1. Tusen takk for det ♥
        Jeg fikk litt hjelp av min datter til å innstallere google analytics, men likevel fikk vi det ikke til. Og så plutselig en dag var den bare der. Så mulig det var en forsinkelse i prosessen. Må ikke spørre meg hva vi gjorde, jeg har ikke peiling 😀

        Men joda, du har mange følgere du også…, mange jeg vet om i alle fall 😀 ♥

    3. Gratla 😊 Gøy når det skjer. Husker selv når eg snek meg inn og da gjaldt det å klore seg fast en stund for sakte men siget så stiger man 😊

      Målet mitt var å komme inn blant Topp20 og det klarte eg i mai i fjor. Frem til august 2018 ga det mynt i kassa å være på Topp20 og det var kjempegøy 😊

      Lykke til videre
      Hilsen Vibbedille

      1. Takker ♥

        Ja, det er kjekt å nå sånne artige mål 😀 Og ja, det kan hende man stiger, men så må man jo hele tiden være veldig aktiv også 🙂

        Kjekt at du klarte å nå topp 20, bra jobba ♥
        Jeg har liksom ikke noen planer om å selv tjene penger på dette, men klart innimellom hadde det jo vært utrolig gøy 🙂

        Koser meg med å se navnet mitt der 😀

        Fine kvelden til deg ♥

    4. Ja, jeg så også deg der i dag. GØY 🙂 Jeg har ikke statistikk selv lenger, så da er det ekstra gøy om man er på blogglisten. Og det har jeg vært en del i det siste 🙂 Veldig gøy. Når jeg ikke har statistikken så er det liksom ekstra å se seg der på mårran. Og så trenger jeg ikke følge mer med resten av dagen. Fått ned skuldrene litt jeg 🙂 Klor deg fast 😀

      1. Ja, jeg ser deg hver gang jeg kikker på lista, og det er veldig gøy 😀 Synes det er gøy å havne der selv også 😀
        Statistikken har jeg, den liker jeg å følge med på. Har ikke noe mål med den, det er bare interessant å se litt 🙂
        Tenker å ta det som det kommer. Kjekt å være på lista, og kjekt at jeg er der i dag også 🙂 Så skal klore meg fast så godt det lar seg gjøre 🙂

      1. Åh? Når jeg er innom med mobilen er ikke lista så lang. Kan det være årsaken?
        Og tusen takk, det var veldig gøy 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg