JEG HAR TESTET TOPPLISTEN

Hva skal til for å havne på topplisten, uten å vise frem kropp, fortelle om klær og make up, og ha iøynefallende overskrifter?

For min del handler det om å pøse på med mange innlegg i løpet av dagen. Noe som i grunnen ikke er vanskelig, men jeg føler meg rimelig masete. Jeg føler at jeg spammer. Og jeg tenker at så interessant kan det jo ikke være, alt jeg finner på å skrive om. Men så er det vel noe med det, at publikum har forskjellige interesser. Noen liker å lese om en ting, mens andre liker å lese om noe annet. Så da kan jo flere innlegg om dagen faktisk skape litt variasjon. Så den saken er jo grei.

Men så er det jo det da, at for at jeg skal havne på topplisten, så må jeg ha minimum 4 innlegg om dagen, det har jeg nå testet ut. Og av og til er det en smule travelt. Jeg har jo andre interesser også, utenom bloggen. Og noen av disse forteller jeg jo om i bloggen også. Og om jeg skal sitte og blogge hele dagen, så får jeg ikke utført de andre interessene mine, og da vil jeg jo ha nokså lite å skrive om 😉

Så da må jeg legge fra meg gleden over å være på topplisten, og heller ha litt mindre antall innlegg pr. dag. Kanskje blir det litt variabelt. Kanskje vil jeg ha mye å fortelle om en dag, mens andre dager vil jeg veldig lite å fortelle om. Og sånn er det kanskje for de fleste egentlig?
Jeg elsker jo å lese blogg også. Og nå når jeg har testet ut dette her litt, så fant jeg ut at dagen min blir preget på følgende måte: Stå opp om morgenen, kikke innom bloggen, og topplisten. Skrive et innlegg, lese andres innlegg, kommentere litt om helsa tilråder det. Så går jeg tur. Og når jeg er tilbake blir det nytt innlegg, så lese litt og kommentere hos andre, så hvile. Etter hvilen blir det nytt innlegg. Og så lese litt hos andre. Kanskje få gjort noe fornuftig også, men nå er energien borte, så da blir det hvile istedet….. Og så fortsetter det sånn  til jeg legger meg.

Og sånn kan jeg jo ikke ha det, dessverre. På de dårlige dagene, har det blitt mindre skriving, og da havnet jeg ut av topplisten. Jeg må ha minimum 4 innlegg til dagen for å holde meg blant de fine på listen. Og da føler jeg at jeg trenger meg på, og maser. Så får jeg en dårlig følelse inni meg.

Jeg må si jeg er imponert over dere som jobber, som har aktiviteter i fritiden, og som også samtidig klarer å legge ut mange innlegg til dagen ♥ Og i tillegg går dere innom og leser andre blogger.
Har dere fått flere timer i døgnet utlevert eller?

Selv står jeg opp om morgenen med bare et kvart ladet batteri. Det skal vare hele dagen, og det sier seg selv at det går ikke.

Men, jeg har fått testet ut topplisten, og det var gøy 🙂 Det skal være gode minner hos meg, hver gang jeg tilfeldigvis vil havne der 🙂

Nå i kveld kommer ungene mine til meg, og de skal være her i 3 uker. Da vil det nok bli litt mindre skriving og lesing på meg, for da verdsetter jeg tiden med dem, og vil være tilstede for dem. Men jeg er garantert innom en eller flere ganger hver dag likevel. Både for å lese, og skrive 🙂

Tusen takk til dere som har vært innom og lest, og som forhåpentlig fortsetter med det. Dere har gitt meg fine opplevelser på topplisten. Noe jeg har satt veldig pris på 🙂 Jeg forsvinner ikke, jeg blir nok bare periodisk roligere.

Artig å teste ut dette, så nå vet jeg hva som skal til for min del 🙂

Ha en strålende flott dag ♥

#test #topplisten #følgere #blogg

9 kommentarer
    1. Ja det ser ut som det er sånn det har blitt 😀 Har testet det ut jeg også. Men når ALLE finner ut at med fire innlegg om dagen, så kommer man på topplista,,,, da må man kanskje øke til seks.. eller åtte? Da rekker i alle fall ikke jeg med, og slett ikke å lese andre sine, eller kommentere 😀 Jeg tror jeg hopper av den karusellen gitt, og lar toppliste være toppliste 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. Så det er sånn man kommer på topplisten. 😉 Jeg legger ut flere innlegg om dagen om jeg har tid og lyst, ellers er ikke det noe jeg prøver på. Mer sånn at når jeg har tatt fine naturbilder, eller det dukker opp støv pga sola, da er det morsomt å lage et innlegg på bloggen. I grunnen så gjør jeg bare det jeg har lyst til, og kommer aldri på noen liste tenker jeg. Er jo ikke på blogg.no lenger heller 😀
      Og som deg, så lurer jeg på hvordan folk får tid til både å blogge, lese, kommentere osv. Prøver å gjøre det jeg også, men det tar jammen meg mye tid 😉

    3. Blir så klart flere innom med flere innlegg..og som du sier ulike folk klikker på ulike ting..men om man ikke bevarer sin “egen stil” tror jeg man fort mister lesere igjen også:) Jeg har vært på lista så sant jeg har hatt innlegg siden vi ble flytta over..orker ikke blogge for å komme på lista, men jeg har ofte 2 innlegg en dag og kanskje 3 dagen etter ..så tar jeg heller en dag eller to uten blogging..selv om man da mister noen lesere .. 🙂 I sjeldne tilfeller har jeg hatt fire..føler også at det er litt “spammete”når jeg gjør det selv…men ikke når andre gjør det merkelig nok :)) Jeg har tid nok..men det er det å skrive på pc som stopper meg fra å blogge hver dag.. Kos deg med ungene …og blogging når det passer seg slik..jeg er så si alltid innom å leser dine blogginnlegg… Klem <3<3

    4. Blogg.no legger opp til dette… Flere innlegg flere annonser… Sånn er det blitt 😀 men viktig å være seg selv og skrive i sin egen stil… Og holde på den 😀Flott innlegg Eva 🌷💞🌷klem til deg.

    5. Jeg ser at noen dager kan det holde med TO for min del, og andre dager hjelper det ikke med 4. Det kommer litt an på hvor mange andre bloggere som er aktive de dagene. Jeg tror det er noen som bare blogger noen dager i uka, og spesielle dager. Plutselig er det FLERE som kjemper om bloggliste-plassene 🙂 Kos deg med ungene 🙂

    6. Det er fryktelig mye fokus på denne topplisten etter at man faktisk har sjanse til å komme seg på den etter de nye målingene på blogg. Jaget etter å se navnet sitt der har blitt stort fpr veldig mange. Jeg var innom listen i begynnelsen jeg også (selv før de nye målingene på ny plattform), men selv føler jeg det ikke noe spesielt for det. Det er klart det er koselig når folk leser bloggen min, men jeg har fokus helt andre steder- nemlig å få blogget i det hele tatt. Ha ha.

      Jeg jobber 100% og har så vidt tid til å skrive et innlegg om dagen. Og med alle jeg følger så har jeg langt i fra tid til å lese 4 innlegg fra de som legger ut 4 innlegg om dagen, dessverre. Jeg prøver å prioritere å kommentere ett innlegg til alle jeg følger, men selv det er vanskelig til tider, så jeg har i alle fall ikke tid til å kommentere 4 innlegg uansett- faktisk rekker jeg ikke å lese alle innleggene heller alltid, men sånn må det bare bli 😊 Jeg koser meg med blogg slik jeg får tid til, resten får bare være 😅

    7. Ja jeg føler som Elin over her..at det har blitt alt for mye fokus på den topplisten! Det var det da ikke før…..Er så lei av å høre om den…hihihi..det må jo ikke være den som er grunnen til at man blogger! Jeg merker også at det blir flere innom jo flere innlegg, og føler som deg..at jeg da spammer…OG da rekker jeg ikke lese andres blogger osv……Nei..håper snart folk roer seg med toppliste jaget…..Kos deg med barna, og blogg når du føler for det..det er sånn det skal være….Jeg har sluttet å ta frem blogg.no siden..så slipper jeg se på den listen…Ha en god ny dag!

    8. Jeg leste dette i går kveld, men da orket jeg ikke kommentere. Det har blitt så tungt synes jeg med å skrive inn og godta trafikklys og biler stadig vekk. Men sånn har det blitt. Noen toppblogger blir jeg aldri, for jeg orker ikke legge ut mer enn et innlegg om dagen, og noen dager hopper jeg over også. Jeg blogger som jeg alltid har gjort og leser de jeg følger, mer rekker ikke
      med alt dere legger ut for tiden. Men jeg er fornøyd med det jeg da. Ha en fin kveld 🙂 Kos deg med barna dine! 🙂 Klem 🙂

    9. Jeg føler jeg “spammer” folk om jeg skriver mer om to innlegg på en dag, men vet ikke. Er jo ingen fasit. Men ja, noen fått gjort imponerende mange innlegg i tillegg til jobb.

      Det kan jo være du havner på topplisten igjen også med færre innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg