JEG LESER FØR JEG SOVNER

Hver kveld, etter jeg har lest litt blogg, kanskje sett en serie hvis helsa tillater det, strikket litt, pratet litt med mine kjære og hatt en koselig stund, så går jeg og legger meg.

Men, jeg legger meg ikke for å sove med en gang. Det er nyttesløst. Den beste nedtrappingen før søvnen tar meg, er å lese litt på senga.

Nå i det siste har det blitt litt mye lesing på senga, for jeg er inne i en periode hvor jeg sliter fryktelig med søvnen. Og da er det godt å ha en bok å ty til, for timene kan bli litt lange når man ligger der og tenker at nå har naboen sovet i 4 timer allerede 😉

Nå er det denne boken jeg leser:


Lee Child er en av mine favorittforfattere. Jeg blir aldri lei av å lese om hovedpersonen Jack Reacher. Denne boken har jeg lånt av min bror og ene nevø. De har samme fascinasjonen som jeg har for disse bøkene 🙂 Bøkene er i kategorien krim/action.
Snart har jeg lest boken ferdig, så da skal jeg finne noe annet spennende å lese. Har mye å velge blant i mitt eget rikholdige bibliotek 🙂

Nå er det leggetid her, og jeg gleder meg til å lese litt.

Liker du å lese?
Hva er din favoritt?

Ha en god natt ♥

#bøker #leseglede #krim #action

4 kommentarer
    1. Bra. Deilig å lese litt. Liker å lese jeg. Men i senga sovner jeg. Titter på et blad… Men leser her i stolen da… Med godt lys. Gammel vettu… God natt.

    2. Får vel si at jeg er periodeleser…Har tre bøker som jeg vil lese nå og som har ligget der en stund, men det er vel litt sent å ta de med på sengen nå, noe jeg ikke pleier gjøre ellers heller da…:) Håper du sover nå hvertfall!
      Helt nydelig bilde av deg og ulven i et annet innlegg!

    3. Evigheter siden jeg leste noe særlig 🙂 Men godt du finner ro i det. Mye bedre enn å ligge å gremmes over søvnen som ikke kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg