JEG MÅ LEVE LITT EKSTRA I DAG

God formiddag alle sammen ♥

Jeg startet gårsdagen med hodepine på 3. dagen, og hadde forhåpninger om en god dag. Solen skinte og dagen lå an til å bli fin.

Og fin ble den, for de fleste sikkert. Men for meg endte den til sengs. Det er den leie konsekvensen av hodepine pluss at jeg brukte kvelden i forveien i hyggelig lag. Det koster å ha det hyggelig, tydeligvis. Og jeg hadde det hyggelig helt uten alkohol og alt mange forbinder med hyggelig lag. Så min dagen derpå var jo egentlig bare en fortsettelse av de foregående dagene.

Dagen i dag håper jeg å tilbringe utenfor sengen. Jeg skal overhodet ikke anstrenge meg, men en ørliten tur hadde ikke vært å forakte. Kanskje jeg skal lage meg en liten brunsj og ta med på tur?

I dag startet jeg i alle fall dagen på terrassen som jeg har begynt med. Litt senere enn vanlig, da jeg sov litt lenge for en gangs skyld. Skulle ikke tro at det var mulig når jeg omtrent sov hele dagen i går også, pluss hele natten. Så fra å ha en søvnløs natt, til å sove omtrent døgnet rundt, ja det er kontraster kan man trygt si.

Det er nydelig vær. Og det var så fint å sitte ute, utenfor taket til og med. Faktisk begynte jeg nesten å svette. Men det kan hende det er feberen som svetter ut. Uansett så nøt jeg denne stunden, og håper at hodepinen ikke skal plage meg denne dagen også.

Og så fikk jeg selskap av Pus også mens jeg satt her og nøt den gode solen. Det er alltid hyggelig.

Jeg bare MÅ være ute litt i dag, når været er som nå i alle fall 🙂 Men enda er det tidlig å si hvordan dagsformen egentlig er. Jeg lover i alle fall meg selv å ta det med ro, sånn at kanskje mandagen blir en fin dag 🙂

Så dessverre har jeg ikke så mye mer positivt å komme med i dag, da en dag i sengen ikke akkurat gir rom for de helt store verdensopplevelsene. Men jeg fikk da sett Skal vi Danse i går kveld da. Det var kjekt, som alltid.

Krysser fingrene for at dagen i dag tilbringes utenfor sengen. Og da skal jeg leve litt ekstra, unne meg noe kos, og nyte det fine været vi har i skrivende stund 🙂

Hva er dine planer denne søndagen?

Ha en superherlig søndag ♥♥♥

 

 

#helse #hodepine #findag #sol #høst

4 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin søndag uten hodepine. Jeg holder på å lage meg så mange planer i dag at det går rundt i hodet. Så akkurat nå må jeg legge meg og lukke øynene ei stund. Kanskje jeg klarer å bestemme meg etterpå 😊

      1. Takk for det. Hadde en fin dag nesten hele søndagen, før hodepinen slo til igjen utpå ettermiddagen. Mange planer er jammen kjekt, helt til det ikke er kjekt lenger. Håper du fant ut av det. Lurt å ta en liten hvil ja ♥

    2. Håper det ble en bedre dag for deg 🙂 Her har det regnet og skodda har hengt helt nede i fjellfoten 🙂 Masse god bedring til deg 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, regn og skodde er tungt, så det ville nok bidratt til hodepinen er jeg redd for, så jammen godt det var sol her. Håper på bedre vær hos dere også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg