JEG MÅTTE LEGGE MEG / I HAD TO GO TO BED

Noen dager er bare helt på felgen. Og i dag har vært en sånn dag. Ikke så uventet. Men jeg trodde faktisk jeg skulle få den dagen i går. Men så klarte jeg meg gjennom den likevel. Smellen kom altså i dag. Det skjer ofte på mandagene.

Some days are just completely on the rim. And today was such a day. Not so unexpected. But I did expect that day yesterday. Instead I managed a good day. And the “collapse” came today. It often happens on Mondays.

 

Da måtte jeg gå og legge meg nedpå i noen timer.

Then I had to go to bed for some hours.

Jeg sto opp litt senere, og lagde middag. Og så var det ut og handle litt. Hadde god hjelp av datteren min. Etter det kom det inn en hyggelig videosamtale. Og nå snart er det leggetid. Det har vært en god dag, tross alt 🙂
Så da er det god natt fra meg, og forhåpentlig en bedre dag i morgen 🙂

I got up a little later, and made dinner. Then out to get some groceries, with good help from my daughter. After that a nice video call came in. And soon it is bedtime. It has been a good day after all 🙂
So now I say good night, and hopefully a better day tomorrow 🙂

 

12 kommentarer

Siste innlegg