JEG SOV HELE NATTEN GJENNOM

God søndagsmorgen ♥

Det er fortsatt helg, hviledagen har begynt, og solen skinner fra skyfri himmel her denne helgen. Det er rett og slett fantastisk.

Da jeg satte meg ut i morges med en kopp te, var ikke solen kommet opp enda, men det var lett å se at det ville bli en fin og klar dag. Akkurat en sånn høstdag som vi bare elsker.

I natt har jeg sovet hele natten gjennom. Det er jo helt fantastisk de gangene det skjer. Og det skjer ikke ofte.
Likevel våknet jeg trøtt og fæl, og kunne godt tenkt meg å sove lenger. Men det går som regel ikke. Jeg våkner når jeg våkner, og er da klar for å stå opp. En gang i blant klarer jeg å ligge litt utpå. I dag var ikke sånn. Men jeg hadde jo tross alt sovet hele natten uten å våkne minimum 2-3 ganger, og da er det greit.

Ikke var jeg tett heller når jeg våknet. Oftest pleier jeg å være tett i nesen når jeg våkner. Og så åpnes det igjen etter jeg har stått opp. Men en ny endring har skjedd på soverommet. Jeg har nemlig flyttet ut en gammel dundyne og erstattet den med en splitter ny fiberdyne. Og den dyna var nyyyyydelig ♥ Så kanskje det er derfor jeg har sovet hele natten uten å våkne en eneste gang? Det er kanskje derfor jeg ikke våknet tett også? I alle fall så nyter jeg sånne stunder som dette, med den gode følelsen av at noe har vært vellykket denne natten.

Jeg tenker nok at dette blir en herlig dag på mange måter. Jeg skal i alle fall nyte det fine været, og forsøke å gå en liten tur. Kanskje opp til Ulvanuten….det er lenge siden jeg har vært der.

Har du noen fine planer denne søndagen?
Er været pent der du er?

Jeg ønsker deg en fin søndag, samme hvor du er og hvordan været er 🙂

 

Klem ♥

 

#morgenstund #søndag

6 kommentarer
    1. Hei der. 🙂 Har sovet godt jeg også. Men etter forrige natt svima jeg vel bare av … ved hjelp av to glass vin og en paralgin. 😉 Her er været grått, men ikke vått. Ikke fått maskineriet i gang helt enda, men etterhvert har vi tenkt oss på en tur vi også. Fin dag til deg.

    2. Så fint at du har sovet hele natten. Ja, kanskje du er allergisk for dun. Jeg tok fram vinterdyna mi på fredag, begynte å bli kaldt med sommerdyne. Men må ha dun. Koselig å starte med dagen ute, og en tekopp. Jeg bruker å drikke et stort glass med varmt vann.
      I dag skal jeg bare nyte dagen hjemme, tror jeg, dvs. en tur i området. Men dagen er åpen, fin og fri, veldig godt. Riktig god søndag til deg <3.

    3. Så herlig 😀 Har aldri hatt søvnproblemer, så det unner jeg alle. Her er det vått og grått i dag 🙂 Ha en flott søndag der du er 😀

    4. Så bra du fikk sove natta gjennom!! Jeg sov også ganske godt inatt:-) Været er nydelig og jeg håper på å komme meg ut litt på tur. 🙂 Ha en fin dag:-) klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg