JEG STARTET DAGEN PÅ TOPPEN AV HANA / I STARTED THE DAY ON THE TOP OF HANA

Jeg har jo begynt å prioritere tur igjen. Det blir lite annet gjort de dagene jeg går tur. I alle fall hvis formen er dårlig. I dag startet jeg dagen med tur, og gikk til favoritt toppen min, Ulvanuten.

I have started to make hikes a priority for the moment. And those days I do my hikes, there are not much else done. Especially if it’s not a good day. Today I started my day with a hike to my favourite top, Ulvanuten.

Ulven på Ulvanuten er en stødig kar, og en jeg kan stole på. Han er alltid der. Alltid kjekt å gå opp hit synes jeg ♥
Heldigvis er dette i min bydel,,Hana, og ikke så himmla langt fra meg. Jeg trenger ikke å sette meg i bilen for å kjøre. Det tar meg 15 minutter å gå hjemmefra og opp til Ulvanuten.

The wolf in Ulvanuten is a steady guy, and one I can trust. He is always there. It’s always nice to do my hikes up here ♥ Luckily this is in my neighbourhood, Hana, and not so far from my home. I don’t need to drive to go there. It’s 15 minutes walk from my home and up to Ulvanuten.

 

Jeg går gjennom skogen for å komme dit. Jeg kan gå langs veien også, men det er liksom ikke det samme. Jeg går ofte langs veien hjem igjen. Da har jeg gått nesten en rundtur. Det er flott utsikt fra toppen, og her på bildet er litt av utsikten representert.
Resten av dagen min er viet hvile 🙂

I do my hike through the woods to get there. I can walk along the road too, but it’s not the same pleasure. Often I walk along the road when I am heading back home again. It’s a great view from the top, and here in ths photo some of it is represented. The rest of my day is just resting 🙂

12 kommentarer
    1. Så fint å få en trimtur i morgenen. Du får sikkert noen oppoverbakker også med den utsikten. Jeg går som oftest tur om kvelden nå, for jeg går med naboen. Men morgenturer er vakkert. Ha en fin dag! Klem 🙂

    2. Gjør godt med en liten tur på morran. Min tur ble litt vel lang i dag, og jeg fikk så vondt i kroppen etterpå. Skjønner det ikke helt, men sånn er det bare nå om dagen. Håper du fikk hvile godt etterpå. God klem 🙂 <3

    3. Kjempegodt med en tur ja. Gikk en tur selv i dag, og det var kjempegodt for kropp og sjel. Været var kjempefint med sol og blå himmel. Slike dager må utnyttes 🙂

      Kjempefine bilder du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Kommer ganske høyt opp da på så kort tid! Ja, ut på tur å samle D-vit! Jeg tenker også være flink de neste dagene, men dagene blir kortere nå for hver dag og ikke alltid jeg rekker det før det blir mørkt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg