JEG VIL, JEG VIL, MEN FÅR DET IKKE TIL

Det er en aldri så liten bloggtørke hos meg for tiden. Ja, den har jo vart en stund. Men det som jeg har håpet skulle bli bedre, har bare blitt dårligere. Og akkurat nå er det skuffende dårlig.

Jeg snakker om helsa altså.

Så tenker jeg hver dag at i dag skal jeg skrive et innlegg og legge ut. Jeg begynte på ett innlegg på mandag. Men det tar sin tid.
Istedet begynner jeg å lese andres blogger, litt her og litt der. Og så kommenterer jeg litt. Og når jeg har gjort det, så er energien brukt helt opp. Ja, ikke bare energien, men humøret også. For jeg er skuffet over at jeg tåler så lite for tiden. Jeg er skuffet over at energien brukes opp så fort. Omtrent før jeg har kommet ordentlig i gang med dagen.

Ja, ja…..Jeg får gi det noen uker til, og så får jeg skrive mer på blogginnlegget mitt underveis, så blir det nok ferdig til slutt skal du se. Og så var det alle dem jeg har på vent også da…… Blant annet et par bokanmeldelser. Jeg har lest en del siste tiden. Det er liksom det og å strikke jeg kan gjøre, som ikke drar så mye energi. Det er avslapning i de tingene.

Det har vært en nydelig lørdag her i dag. Høstsol og høstfarger. Jeg har gått en liten tur sammen med min datter.
Så da vil jeg bare benytte anledningen til å ønske deg som leser her, en riktig god helg ♥ Håper du har kjekke planer.

 

12 kommentarer
    1. Kanskje gjøre som andre bloggere her når det tørker.. skrive om sine medbloggere, men helst på en måte hvor man ikke forsøker så tvil om vedkommendes troverdighet, unnlate å si enkelte ting og villede debatten… jeg melder meg frivillig, du kan få skrive om meg. Ikke at du trenger tillatelse, hehe.. fikk en veldig konstruktiv og hyggelig omtale fra Vibbedille her om dagen. Det var helt uventet og veldig koselig. Håper du har en fin lørdag og at sperren gir seg 🥰🌹

      1. Ja, skriver jeg om andre bloggere, så er det utelukkende i positive vendinger. Og i perioder skriver jeg om andre bloggere ja, fremmer deres blogger, og viser hva jeg liker å lese. Men nå er det en stund siden. Så ja, jeg må bare få helsa litt mer opp og gå igjen, komme meg på bena, så kommer jeg nok i gang igjen med både det ene og det andre temaet i bloggen også 🙂
        Jeg leser både hos deg og Vibbedille. Men får ikke med meg alle innleggene, da jeg er satt ut av drift en del av tiden. Så nå ble jeg nysgjerrig. Må nok gå innom henne og se hva hun har skrevet om deg 🙂 Og takk for at du melder deg frivillig. Det er nokså trygt vil jeg påstå 🙂 Så når jeg er i gang igjen, så har jeg en liste med blogger jeg har lyst å fremme, og din blogg er der den. Selv om du holder deg bra der i toppen helt på egenhånd ♥
        Og tusen takk, her blir lørdagskvelden sikkert ganske fin. Skal finne meg et glass vin og litt snacks 🙂 Så leste jeg hos deg hva dine planer var 🙂 Kos deg masse ♥

    2. Helsa kommer alltid først, og om du bruker LANG tid på et innlegg så er vi klare til å lese når det kommer ut 😊 Skjønner at du blir litt oppgitt/skuffa når du kjenner at formen er dårlig og energien er lav. Det kan være frustrerende når man egentlig har lyst til å gjøre ting ❤

      Fint høstbilde fra turen din ☀

      Ønsker deg en fin søndag ❤

    3. Er slik for meg også..setter meg ned og tenker jeg skal blogge litt..men så begynner jeg og vips er energien bort.. kjedelig ! Men prøver innimellom å ta et “skippertak”og lager noen innlegg og kommenterer litt hos andre..syns jo blogging er en hyggelig “greie”..men litt enklere å dele bilder på IG.. 🙂 Superfint bilde i flott høstvær… Godbedringsklem til deg <3

    4. Alt til sin tid… Og helsa først! Du må bare lade mest mulig når du kan, og kose deg når du kan. Jeg skulle også gjerne skrevet mye oftere. Om alle ideene jeg har i hodet hadde blitt til innlegg, hadde det sikkert blitt ti ganger så mange… 😀 Håper kvelden din er fin! 🙂

    5. Ikke artig å lese at du energien din har vært så dårlig. Men skjønner godt det med blogging. Og spesielt dette med å skrive, kommenter og svare. Sjøl må jeg ta det i bolker. Greier ikke alle tinga samtidig, og enda greier jeg ikke å lese alt. Nå sliter jeg en del med lesing. Håper det blir bedre.
      Men ønsker deg en god utvikling, at det blir bedre for deg. At du føler på mer energi. Og så er det koselig når du orker, men ikke legg press på deg sjøl. Stor klem <3

    6. Jeg har ikke skrevet på flere dager heller på grunn av dårlig helsa. Vi får håpe at det blir bedre etterhvert. Du går turer i hvertfall og det er bra:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg