JIPPI, JEG VANT

Etter en måned som rett og slett har vært utrolig vond og vanskelig, var det en ordentlig oppløfter å få vinnermelding i går kveld.

Rett og slett har jeg vunnet 2 ganger på under en uke 😉

På lørdag vant jeg 50 kroner i Lotto. Jeg kunne glatt ha satt pris på en litt større sum også, men 50 kroner er bedre enn ingen kroner, tross alt. Kjekt å vinne uansett.

Og så var det fotokonkurransen som Margrethe i Utifriluft arrangerte, med temaet “Vann”, hvor vinner ble kåret i går. Og vinneren var meg! Noe så kjekt ♥ Det var veldig mye kjekkere enn den 50 lappen jeg vant i Lotto 🙂

Bildet jeg vant med var dette bildet her, som jeg hadde i arkivet.

Tusen takk til dere som stemte på mitt bilde ♥♥ Jeg er så takknemlig ♥♥

Det ga meg en skikkelig boost som jeg trenger nå. Nå ser jeg opp og frem, og skal krumme nakken og gå den verste årstiden i møte, og komme meg gjennom for å klare å få enda en fin vår og sommer til neste år. Og forhåpentlig blir vinteren like fin her som den vinteren vi hadde. Riktig nok var den kald, men den var tross alt en skikkelig vinter. Ikke bare gufsete og vått, grått regn og vind.

Det skal ikke mye til for å lyse opp en tung hverdag, det ble bevist her med denne konkurransen.

Og en ting til….det var mange flotte og nydelige bidrag i konkurransen, jeg føler meg beæret ♥ Tusen takk ♥

23 kommentarer

Siste innlegg