JULEHILSEN

Tenk, nå skriver vi Lille Julaften. Det er litt rart, men jeg føler ikke at det er julaften i morgen allerede. Så jeg har så god tid, slapper av og koser meg. Jeg tenker realiteten går opp for meg i morgen. Men nå er det uansett tid for å slappe av og kose seg. Jeg er ferdig med stresset, begynte i god tid. Så nå er det kun kooooos som står på programmet her i huset.

Jeg gleder meg til julaften, og jeg gleder meg veldig til alt er over også. Romjulen er den beste. Og i år har jeg ikke en eneste plan i romjulen. Det er en fantastisk følelse ♥ Men gleder meg til å tilbringe tid med dem jeg er glad i ♥

I år var jeg ute i god tid med alt, og ble ferdig med utrolig mye i god tid. Unntatt julekortet. Så dem som jeg har møtt har fått et julebrev, og dem som oftest pleier å få, men som jeg ikke har møtt etter julebrevet ble ferdig, vil få det tilsendt elektronisk, dvs, på Messenger eller epost :

Julekort er jo en fin tradisjon som er gått litt av moten. Og sånn sett er jo det bra for meg i år da, siden jeg ikke helt har klart å få det ferdig så tidlig som ønsket. Men noe av det koseligste med julen er jo julekortene man kan ha fremme, som er en del av julepynten. Det er liksom ikke det samme å se julehilsenen på Facebook. Men sånn har det blitt.

Motivet til min julehilsen er fra øya Alcatraz, med San Francisco skyline i bakgrunnen fra i sommer.

Det er ikke så lett å samle alle på ett bilde, men vi fikk jo til noen selfier på den flotte turen. Og med gode minner blir det koselige julehilsener.

Dette er mitt siste innlegg før jul, så da vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle som leser innom her, en riktig God Jul. Husk å ta godt vare på deg selv, og nyt julehøytiden med dine, slapp av og kos deg ♥

Gode Juleklemmer sendes ♥

 

#julehilsen #jul

14 kommentarer

Siste innlegg