JULIVÆRET 2020 / THE WEATHER OF JULY 2020

Vi var så heldige i juni, hvor vi fikk 2 uker med tropevær. Det var 2 helt fantastiske uker, og jeg lever på dem fortsatt. Det er noe vi lærer oss vi kalde nordmenn, at de få varme soldagene vi er så heldige å få, de nyter vi til fulle, også etter at de er borte.

I juli har vi hatt mest regnvær, og kjølige temperaturer. I alle fall her i Sør-Vest.

In June we were so lucky to have 2 weeks with more or less tropical weather. It was 2 wonderful weeks, and I still keep them in mind with joy. It’s something we learn, the cold Norwegians, the few warm sunny days we are lucky to have, we enjoy them as much as we can, even after they are gone.

I july, we’ve had mostly rain and cooler temperatures. At least here in the South-West.

 

Vi har hatt veldig mye av dette nå i juli. Mer eller mindre høstlig. Vind og regn.

We’ve had lots of this weather in July. More or less like autumn. Wind and rain.

 

Det er ikke et vær det frister å gå ut i. Så jeg har ikke gått tur i dag. Selv om jeg kunne tenkt meg å gjøre det. Kanskje litt senere.

It’s not very tempting to go out in this weather. So I haven’t done my walk today, even if I want to and need to. But maybe a little later.

 

Jeg er virkelig glad jeg har oasen min, terrassestuen. Den er gull verdt i dette været.

I am so happy to have my oasis, my terrace livingroom. It is worth it’s gold in this weather.

Hvordan har ditt julivær vært?

How has your July-weather been?

8 kommentarer
    1. Hmmmm ja vi hadde mye fint ver i mai og juni 🙂 Juli kom med regn som spåmannen hadde spådd…. det fine veret skal ennå en gang komme i august sier spåmannen……. 😀

      Jeg er ikke versyk heldigvis – så er det en dag med litt sol så er alt glemt 🙂 Tempen er bra og sola skinner for øyeblikket her…. men det er klart – det har vært MYE regn i juli…

      Håper regnet stopper hos dere nå!

      klem

      1. Ja, jeg satser veldig på at finværet kommer tilbake, sånn at vi får en fin avslutning på sommeren. Lettere å huske den som en fin sommer da 🙂
        Jeg var veldig værsyk før jeg fikk endret på stoffskiftemedisinene. Nå er det ikke så ille lenger. Men kroppen kjennes mye lettere og mer smertefri når været er godt og varmt 🙂
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg