KARIDANSENPOTPURRI (når bloggere møtes)

Denne helga er det nøyaktig 3 år siden jeg hadde vinterbesøk av Karidansen.

Jeg satt og bladde gjennom bilder fra noen få år tilbake, og så dukket dette minnet opp 🙂

Det var en veldig kjekk januar 2016 når vi to damene kom sammen og utforsket by og land.
Vi gikk turer, vi utforsket ganske mye i Stavanger. Men her på bildet er Kari med på tur opp til Ulvanuten, som ikke er så langt fra der jeg bor i Sandnes 🙂

Vi møttes for første gang i august 2015, i Oslo. Da møtte jeg også Frodith for første gang. Faktisk var det første gang jeg møtte bloggere i det hele tatt 😀 Og det var veldig hyggelig. Vi var alle nye for hverandre ansikt til ansikt, men som bloggere kjente vi jo hverandre.

Kari bodde den gang på samme hotell som meg, og vi møttes også neste morgen og spiste frokost sammen 🙂

Omtrent 1 mnd senere satte vi oss på hver våre fly, med retning Rhodos. 1 uke der, jeg på et hotell med en venninne, og Kari på et annet hotell alene, tøff hun ♥ Og vi møttes hver dag, og gjorde kjekke Sydenting sammen 🙂

En uke går ganske fort da, men jammen er det gode minner å se tilbake på 🙂

Så var det jo Kari som først kom på besøk til meg, i januar 2016. Og senere det året, nærmere bestemt august, dro jeg på ene og alene campingtur, og da stakk jeg innom Kari og besøkte henne i Hedmarken 🙂

Og vi fant på mye kjekt der også. Masse å utforske. Vi dro helt til Lillehammer og Maihaugen også. Men dette bildet her er fra et gårdsutsalg mye nærmere der hvor Kari bodde da. Det var et sjarmerende gårdsutsalg, og vi var de eneste der inne. Tenk at det fortsatt går her i nåtiden, å stole så mye på kundene, at kundene får valse inn og ordne opp selv? Ganske flott altså 😀

I november 2017 var Kari på besøk igjen 🙂 Veldig kjekt var det, som alltid.

Og vi avsluttet besøket på Sola flyplass med noen snapchatselfier 😀

Juni 2018 møttes vi igjen, denne gangen i Oslo.

Vi var begge i Oslo i anledning bloggtreff. Og vi møttes også etterpå, og gikk ut og spiste middag. Da hadde vi kjæresten min med også, han er fotografen til dette bildet 🙂

Faktisk møttes vi en gang til i 2018.

Da var det Kari som igjen kom til Sandnes i desember. Denne gang hadde hun flere ting på planen, og vi møttes og gikk ut og spiste sammen.

Og når jeg nå har sittet og tenkt tilbake, og minnes alle gangene vi har møttes, så er det godt å tenke på hvor fantastisk det er, at man i godt voksen alder kan møte mennesker som det klaffer så godt med. Der hvor kjemien stemmer og man har det skikkelig artig sammen. Og tenk, til tross for at vi bor på hver vår kant av landet.

Jeg planlegger en tur til Oslo før sommeren. Jeg er fryktelig sliten nå om vinteren, så jeg venter til det begynner å våres litt. Da er det Kari som er hovedmålet for turen. Og hva annet kjekt vi kan finne på når jeg er på besøk, det gleder jeg meg til å se 🙂 Men vi har alltid mye kjekt på agendaen 🙂 Jeg gleder meg masse. Håper at våren kommer fort 🙂

#venner #vennskap #bloggvenner #bloggtreff #bloggere #voksne #reiser

1. Så koselig potpurri, Eva! <3 Jeg er ikke så flink med datoer, men husker jo at jeg besøkte deg for første gang i januar 2016 og at du kom på besøk til meg på sensommeren samme året! Husker at du oppfylte mitt ønske om å få kjøre "glassheis" sist jeg var hos deg. Jeg turte ikke å kjøre alene, så du ble med! 😉 Når vårsola begynner å varme litt mer, må du ta turen til Oslo! Nå begynner jeg å bli ganske godt kjent, så jeg skal nok klare å være en brukbar "guide"! 😉

2. så koselig innlegg,flotte damer =) ja jeg er helt enige i att det er utrolig hyggelig å få gode venner i godt voksen alder,noen treffer en flere ganger og noen en gang,noen forblir gode venner på blogg ,men uansett så er det veldig koselig

3. Se der ja 😀 For en herlig oppsummering av mange flotte treff mellom to flotte jenter ,,ehh.. damer 😀 Kjempeartig å lese 😀

4. Så koselige bilder 😊 Jeg har tilgode å møte noen i gjengen fra bloggblokka. Årsaken er at jeg enten har blitt syk, eller skulle noe annet. Håper at jeg kan bli med neste gang et treff ordnes 😊