KJÆRESTEPAR I SOLNEDGANG

Det har vært en tøff tid den siste tiden. Vi er stresset med alle tiltakene og restriksjonene, hjemmeskole og hjemmekontor, forsiktighet rundt andre mennesker, osv. Og det har da vært lite mulighet til romantiske stunder. Det er travle tider for noen, og ganske rolige tider for andre.

I mitt kjæresteforhold er den ene veldig travel, mens den andre er ikke travel i det hele tatt. Så fordelingen har vært nokså ujevn.

Pål jobber fullt, og litt mer enn det også, og 3 tenåringer har han fortsatt boende hjemme, hvor det å være omtrent hele tiden hjemme for dem kan være nokså marerittaktig. Og kanskje må de følges opp litt i forhold til hjemmeskole osv.

Selv har jeg vært i karantene, fordi et av mine barn ble syk. Om det var korona vet vi jo ikke, for noen testing ble jo ikke gjort. Så da må man jo ta alle forholdsregler for sikkerhetsskyld. Og når jeg ikke har vært i karantene, så har jeg vært for gåen og utmattet til å gjøre så mye etter kjærestens arbeidstid.

Noen små stunder har vi klart å snike oss til sånn i overfladisk betydning, dvs. vi har sittet ute, i hver vår ende av terrassen, sånn omtrent. Men sånn tradisjonell kjærestetid har uteblitt.

I går fikk vi endelig til en kjærestestund ♥

Jeg var i rimelig god form, og jeg satte meg i bilen om kvelden og kjørte til Klepp, der hvor Pål og ungene bor. Vi hadde avtalt å gå tur for å se solnedgangen.

Og for en nydelig solnedgang det ble ♥

Her sitter vi tett sammen, og bivåner den vakre solnedgangen ♥ Stedet heter Hålandsfjellet, og er et ikke så veldig høyt fjell, mer en høyde, på Jæren. Og utsikten var upåklagelig ♥

Litt knipsing ble det jo også da 😀 Og hva er favorittmotivet til Pål mon tro?

Smil og latter, og litt tull og tøys er lov på en kjærestetur ♥

Og litt artige selfier såklart 😀

Men å sitte her og bare nyte stillheten og solnedgangen, sammen i tosomhet, det var virkelig magisk ♥

Og vi hadde V.I.P. utsikten ♥ Rett og slett nydelig 🙂

Hvordan er romantikken hos deg i disse tider?

15 kommentarer

Siste innlegg