KJOLEFREDAG OG FREDAGSLUNSJ

Jeg har bitt meg merke i at det er noen som har innført begrepet kjolefredag. At den dagen skal de bruke kjole.
Selv bruker jeg kjole eller skjørt ofte et par dager i uken. Men dagen trenger ikke å hete fredag for at jeg skal bruke kjole 🙂
I dag har jeg kjole på, og tilfeldigvis er det fredag, så da kan jo jeg også skryte av kjolefredag 😀

 

Kjolevalget ble en blå litt grovt ullete kjole med v-hals og lommer med glidelås. Stilig og enkel kjole som jeg falt pladask for den gangen jeg kjøpte den, for flere år siden. Jeg synes den passer fint på denne årstiden, hvor solen har begynt å varme, men det fortsatt er et kaldt drag i luften. Så har jeg stylet den med mørkeblå strømpebukse. Jeg har også øredobber med blå sten i. Den blå dame 😉

Da jeg skulle ut til lunsj med en venninne i dag, valgte jeg å ta på støvletter og en gammelrosa dunjakke.

 

Lunsjen valgte vi å ta på Gamlaværket. Der er det stort og luftig, koselig, og god plass med god avstand mellom de fleste bordene.
Og i dag ble det baguett med reker og egg, og en kaffe mocca 🙂 Passelig lett lunsj på en dag som i dag.

Humøret er på topp, helgen står for tur, og den blir helt sikkert av det rolige slaget 🙂 Det passer meg godt denne helgen ♥

Jeg ønsker alle jeg kjenner og ikke kjenner, en riktig god helg. Håper du koser deg max ♥

22 kommentarer
    1. Skikkelig fin du var i den kjolen.. <3 Jeg bruker kjole mest om sommeren..ellers går det mest i joggebukse og sånt..utenom på bilder da..hehe.. Så ut som en¨perfekt lunsj også… Riktig god helg og klem fra Mjøndalen <3

      1. Tusen takk ♥
        Jeg elsker kjoler, og sliter med å gå forbi kjolestativer i butikker 😉 Det er faktisk mest vinterkjoler jeg har, for de har enklere passform som regel. Men har jo flere sommerkjoler også etterhvert. Ellers i uken er det jo komfortable klær jeg også bruker mest. Sånn blir det jo når man likevel ikke skal så mye 🙂
        Lunsjen var god den, og en fin start på helgen 🙂
        Gode helgeklemmer fra meg i Sandnes også ♥

      1. Tusen takk ♥ Kjekt å høre 🙂
        Ja, det er viktig å kose seg, i alle fall når man klarer det. Og nå begynner jeg å klare det igjen 🙂
        Kos deg du også, og nyt helgen ♥

    2. Det begrepet har jeg innført 😂 Jeg feirer fredagen og har kjolefredag, det har jeg i alle fall gjort så lenge Jeg har hatt blogg 😊Og før det også, Men ble mer morsomt med bloggen. Så fin kjole du hadde. Jeg trenger nye, blir de samme igjen og igjen her 🙄

      1. Ja, det var hos deg jeg så det først, og det er jo så herlig ♥ Og du er jo ei som bruker mye kjole, uansett dag du også, og det synes jeg veldig om. Har mange ganger vært misunnelig på fine kjoler i vakre farger hos deg ♥
        Tusen takk, jeg liker denne kjolen godt, men er ikke alltid jeg føler jeg kan bruke den. Det kommer litt an på dagsformen og figuren. Begge deler svinger litt 🙂
        Nye kjoler er veldig kjekt. Jeg kjøpte nylig en kjole jeg ikke klarte å gå forbi. Og i tillegg har jeg jo strikket flere kjoler 🙂 Så jeg elsker kjoler, og skjørt 🙂
        Krysser fingrene for at du snart får kjøpt deg noen nye og fine kjoler ♥

    3. Det begrepet har jeg innført 😂 Jeg feirer fredagen og har kjolefredag, det har jeg i alle fall gjort så lenge Jeg har hatt blogg 😊Og før det også, Men ble mer morsomt med bloggen. Så fin kjole du hadde. Jeg trenger nye, blir de samme igjen og igjen her 🙄

      1. Ja, det var hos deg jeg så det først, og det er jo så herlig ♥ Og du er jo ei som bruker mye kjole, uansett dag du også, og det synes jeg veldig om. Har mange ganger vært misunnelig på fine kjoler i vakre farger hos deg ♥
        Tusen takk, jeg liker denne kjolen godt, men er ikke alltid jeg føler jeg kan bruke den. Det kommer litt an på dagsformen og figuren. Begge deler svinger litt 🙂
        Nye kjoler er veldig kjekt. Jeg kjøpte nylig en kjole jeg ikke klarte å gå forbi. Og i tillegg har jeg jo strikket flere kjoler 🙂 Så jeg elsker kjoler, og skjørt 🙂
        Krysser fingrene for at du snart får kjøpt deg noen nye og fine kjoler ♥

      1. Tusen takk ♥
        Ja, det stemmer det, jeg hadde kjole på da vi møttes i Sandnes 😀 Liker godt å bruke kjole, spesielt hvis jeg skal på by-besøk 🙂

    4. Kjempefin og praktisk kjole, og ei flott dame! 😍 Jeg er også glad i kjoler, men ofte i kombinasjon med bukse eller tights 😊

      1. Tusen takk fine du ♥
        Ja, kjoler er fint synes jeg, bringer frem femininiteten i oss ♥ Med en gang jeg tar på meg bukse eller tights under en kjole, ser jeg ikke bare liten ut, men bitteliten, og rund i tillegg 🙂 Så her i gården er det strømpebukser som gjelder, stort sett 🙂 Jeg heier på oss kjoledamer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg