KOM GJERNE INNOM OG LEGG IGJEN EN STEMME

God mandagsmorgen alle sammen. Så er vi alle klare for en ny og innholdsrik uke.

For min del inneholder uken både godt og vondt, så kroppen er i full beredskap allerede.

Derfor velger jeg å fokusere på de kjekke tingene akkurat i dag. Og det jeg synes er kjekt er fotokonkurransen jeg har gående. Black and White.

Alle bidragene ble presentert i går, og det trengs stemmer for å kåre en vinner. Har du ikke vært og stemt? Da håper jeg du kommer innom og legger igjen din stemme i gårsdagens innlegg ved å klikke på bildet under, og se gjennom alle bidragene, og til slutt legge igjen en stemme på din favoritt. Hver eneste lille stemme er hjertelig velkommen, både for meg, og for dem som er med i konkurransen 🙂 Hjertelig velkommen ♥

 

Så ønsker jeg deg en strålende mandag og en herlig flott uke ♥ Og tusen takk for stemmen din ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg