KOM INNOM OG STEM PÅ DIN FAVORITT

God morgen alle over det hele land ♥

Jeg var oppe for en time siden, og satte meg til å se på, og telle over, det som har kommet inn av stemmer til fotokonkurransen siden jeg la ut alle bildene i går. I skrivende øyeblikk har 8 stykker avgitt stemme. Og det er 20 deltakere. Det trengs mange flere stemmer. Så jeg håper og ønsker meg at akkurat du kommer innom og finner din favoritt og er med og stemmer din favoritt frem ♥

Det er veldig enkelt. Klikk på bildet under , eller HER, så får du se alle bildene, og da legger du din stemme i kommentarfeltet under bildene.

Kanskje er det sånn at du finner din favoritt med en gang, eller kanskje har du mange favoritter. Da blir det valgets kval når du kun kan velge ett. Så da ønsker jeg deg lykke til ♥

Og så ønsker jeg alle, både dere som har stemt, og alle andre, en herlig vårdag ♥

 

#fotokonkurranse #stemmer #stemmegivning #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg