KOSESØNDAG

Denne søndagen ble helt som planlagt.

Planen var å ta det helt med ro og bare gjøre rolige ting.

Riktignok gjorde jeg et par anstrengelser, da jeg skulle finne frem noe jeg skal selge på finn, men etter jeg fant det frem, har datteren min ordnet resten.

Jeg lå i ettermiddag og sov på sofaen. Og plutselig ble jeg vekket av lille Leia, som ville dele pute med meg. Det viste seg da jeg reiste meg opp, at Leia hadde overtatt 3/4 av puten, så det var derfor det føltes litt trangt da hun kom 😉 Men koselig er det jo likevel ♥

Og utenom disse tingene, har jeg i grunnen stort sett vekslet mellom å strikke, og lese bok.
Kan du se hva jeg strikker?

Alt i alt, en ganske perfekt kosesøndag ♥

Hvordan har din søndag vært? Hva har du gjort i dag?

20 kommentarer
      1. Ååå så herlig 😀 Læsta 😀 Vi sier jo ikke det her, men min eksmann og hans familie sier det, de er fra Finnmark. Men ja, det er Læsta ♥ Her sier vi enten ullsokker, eller ullragger.

    1. Godt med sånne dager. Denne dagen har vært ganske så sløv, har støvsugd, vært utenfor en tur og sett på masterchef. Det er egentlig det jeg har gjort i dag.❤

      1. Det var jo litt det du har gjort. Du har til og med gjort noe fornuftig ♥ Men vi trenger sånne dager iblant. Dager hvor vi bare kan lene oss tilbake og skyve alle vanskelige tanker bort en stakket stund ♥

    2. Ikke spesielt sprek søndag her i gården. Slått ut av ms-symptomer i natt og i dag(siden fredag egentlig). Bare ryddet litt på hjemmekontoret, vasket litt klær og ellers stort sett oppholdt meg under ei dyne i godstolen🙈
      Det strikkeprosjektet ditt kan vel være alt fra genser til sokker… Jeg lurer på om jeg snart skal gjenoppta sokkestrikkinga mi sjøl🤔

      1. Åh huff altså, ikke kjekt å være slått ut på den måten, men dessverre så er det sånn dette MS livet er. Hver gang jeg har hatt attack, så er jeg helt slått ut i alt fra 2 dager til et par uker. Det kommer litt an på hva det er som rammes. Nå har jeg ikke nye attack for tiden, men jeg har gamle, som gjenoppstår ved annen sykdom eller stress i tilværelsen. Det lærte jeg nå sist jeg lå på sykehuset. Det skal ikke så mye til.
        Det er bra da, at vi har hyggelige hjem vi kan oppholde oss i, i godstolen, under et varmt teppe eller en deilig dyne ♥
        Ja, det er ullsokker jeg strikker. Ikke til meg, men til min datter som snart reiser til Oslo for å ha praksis. Men selv er jeg veldig frysen, så jeg har ofte et sokkepar på pinnene 🙂
        Ja, du må finne frem sokkestrikkinga du også. Fint å få tiden til å gå ♥

      1. Så kjekt at du har fått kost deg masse ute ♥ Jeg har ikke hatt nesen utenfor i det hele tatt. Formen var ikke helt der. Men forhåpentlig nå i løpet av uka, at jeg skal få gå meg en tur eller to, det håper jeg på ♥
        Klem ♥

    3. Det finnes ikke noe bedre enn sånne kosesøndager, og så fint bilde av deg og pusen din 🥰 Selv har jeg hatt en kosesøndag selv, og ikke gjort så veldig mye 😉

      1. Tusen takk ♥ Ja, vi koser oss, jeg og lille frøken pus ♥
        Det er godt du har slappet av og hatt en kosesøndag du også. Vi trenger noen sånne pauser alle og envher ♥

    4. Tenker det var godt med en kosesøndag jeg😚
      Det har stort sett vært det her også. Har brukt ei stund på å sy ferdig genseren til svigerdatter’n. Og det var det. Etterpå har jeg og min mor kosa oss med å se på Farmen.
      Er det kanskje votter du har begynt på??
      Klem😚

      1. Ja, det gjorde virkelig godt med kosesøndag ♥ Bare gjøre det som er rolig og faller en inn.
        Du er så flink å sy, jeg misunner det. Jeg får selv intenst vondt i nakken etter et par minutter ved symaskinen, så jeg har måttet slutte med det nå. Sydde en del før.
        Farmen er kos. Ja, det sier jeg, men jeg følger ikke med på Farmen kjendis denne gangen. Og det er absolutt koseligst å se det sammen med noen.
        Det er ikke votter jeg strikker. Selv om det ikke var så dumt egentlig. Jeg strikket noen vottepar sist vinter. Men nå er det ullsokker jeg strikker, til min datter som skal til Oslo om noen uker. Hun skal jobbe i praksis, og det er ikke nødvendigvis så varmt der, så da er det godt med gode ullsokker strikket av hennes mamma 😉
        God klem ♥

      1. God morgen ja ♥
        Tusen takk ♥ Jeg og frøken pus koser oss masse. Hun er et skikkelig kosedyr ♥ Den andre pusen jeg har er ikke så kosete som denne minste.
        Her skal dagen bli god, de neste par dagene blir litt stressete, men det går nok bra det også ♥
        Ha gode dager du også ♥ God klem ♥

      1. Ååå så kjekt at du også fikk en kosesøndag. Jeg tror det er viktig å ta seg en sånn dag iblant, vi trenger en time out for å klare alt det andre vi må gjøre.
        Ha en fin mandag du også, god klem ♥

      1. Kosesøndag er viktig, ja, alle dager man velger, er viktige. Det må jo ikke akkurat være en søndag. Men vi trenger å hente oss inn litt etter travle dager.
        Ja, det er sokker på pinnene. Det går ikke så fort å strikke lenger, for jeg sliter med vonde fingre. Men sakte og sikkert tar det form 🙂
        Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg