KRØLL PÅ BLOGGEN / PROBLEMS IN MY BLOG

I går var det krøll her i bloggen min. Største delen av dagen kom jeg ikke inn. Fikk bare opp at siden ikke eksisterte. Litt frustrerende hvis man har mye på hjertet som man gjerne vil fortelle. Men gårsdagen var ikke den beste, så da gjorde det liksom ikke så mye. Og når jeg nå sto opp i dag, så var alt i sin skjønneste orden igjen.

Yesterday when I wanted access to my blog, I didn’t get in. I got the message that it didn’t exist. Such things are very frustrating if I have a lot on my heart that I want to tell you. But as yesterday was not a very good day for me, it didn’t bother me so much. And when I got up this morning, everything was back to it’s place again. 

 

Så håper jeg at dagen forløper problemfritt, både for deg og meg.
Ha en vakker dag ♥

Now I hope the day treats us without troubles, both you and me.
Have a beautiful day ♥

2 kommentarer
    1. Jeg hadde sånn for noen dager siden også. Jeg sa fra til blogg.no, de kom med noen løsninger jeg ikke “likte”. Prøve å slette info-kapsler osv. Så jeg gjorde ingenting, DE gjorde ingenting. Men plutselig fungerte den igjen. Vi får bare ta det med ro når det skjer, det retter seg ofte av seg selv 😀

      1. Jeg har opplevd dette tidligere et par ganger også. Og jeg vet det ordner seg igjen. Derfor gjorde jeg ikke noe. Jeg har tatt det opp tidligere, og fikk samme svaret. Uten at jeg gjorde noe jeg heller med akkurat det. Det meste ordner seg. Men hvis det hadde tatt veldig lang tid (dagevis), da hadde jeg blitt litt mer frustrert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg