KVELDEN ER SNART OVER

Også denne dagen har flydd avgårde, til tross for at formen er elendig. Men faktisk så satt jeg i 16 tiden og tenkte på å legge meg, men så ombestemte jeg meg igjen. I 17 tiden hadde jeg begynt å vente, vente på at klokken skulle bli passelig leggetid. Og enda var det mange timer igjen.

Formen er elendig. Feber og lett hodepine, og den vanlige verken i kroppen er litt mer markant. Jeg sliter, for å si det enkelt.

Jeg gikk tur i formiddag da. Følte det ikke så ille så tidlig på dagen. Men kjente ganske fort da jeg begynte å gå, at dette slett ikke var dagen for tur. Men staheten lenge leve. Skal ikke bite i det sure eplet og snu nei. Jeg er ekspert i å stå løpet ut når det gjelder sånt.
Jeg tuslet avsted, litt inn i skogen, for å ha mykt underlag. Været var ok, det hadde sluttet å regne.
Det var heldigvis ikke noen lang tur jeg trumfet igjennom. Jeg bare liker ikke å gjøre sånt halvveis når jeg har bestemt meg.

Hjemme igjen hadde jeg et par avtaler jeg måtte holde. Men utenom det har jeg bare sittet her og gjort ingenting. Idag er ikke dagen for de store sprell.

Så satser jeg på at morgendagen kommer med nye, rene og blanke ark, og at jeg og du, og alle andre også, får en god søvn i natt 🙂

Sweet dreams ♥

3 kommentarer
    1. Dumt formen er på et dårlig nivå nå…håper det svinger litt opp igjen snart. Men det med å være sta og ikke gi seg når det gjelder ME har jeg erfart og lært at ikke er så lurt…fint å være ute å bevege seg… men når en kjenner at kroppen egentlig har fått nok ..skal en lytte til den..så kanskje lurt å gi seg halvveis noen ganger selv om det føles som et nederlag… Men ikke alltid like flink til å ta hensyn til det jeg heller.. Koselige bilder fra tur 🙂 Klem og god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg