KVELDENS SOLNEDGANG PÅ SOLASTRANDEN

Jeg og datteren min dro ut til Solastranden for å se solnedgangen i kveld. Og da vi ankom, og hadde stresset til oss en parkeringslomme, så oppdaget jeg at jeg hadde glemt kameraet mitt hjemme.
Jammen godt jeg ikke hadde glemt mobilen, for den tar fine bilder den også.

Temperaturen var nydelig. 12 grader, og ikke et vindpust. Det yrte av mennesker på stranden. Jeg kan knapt huske å ha sett så mye folk på en gang på den stranden. Men jeg regner med det kan ha skjedd på vakre sommerdager og kvelder tidligere, når jeg kanskje ikke har vært innom akkurat der.

Da vi var på vei ned til stranda så vi folk over alt oppå sanddynene. Og nede på stranda var det enda mer folk, over alt.

Så dette ble egentlig en sånn situasjon vi har bestrebet oss på å holde oss unna. Altså holde oss unna steder og tidspunkt hvor mye folk var samlet. Men ja, ja, vi var der jo, så vi fant oss en fin spot hvor vi hadde litt avstand til folk.

Veldig koselig følge til stranda med russejenta mi ♥

Noen lekte seg med å kjøre en liten båt i full fart frem og tilbake langs stranda. De var ikke så veldig langt ute, så jeg så nesten for meg at de kom til å kjøre på grunn. Men det gikk bra 🙂

 

Det er så nydelige farge i disse solnedgangene om dagen. Et behagelig skue.

Jeg blir aldri mett av dette synet. Så jeg gleder meg til neste gang jeg har helse til å ta en solnedgangstur på stranden 🙂

 

Har du sett en fin solnedgang i det siste?

12 kommentarer
    1. Jeg elsker solnedganger så her var jeg rask innom for å se. Nydelig det første bildet ditt. Herlig var dere to også. Nyt dagen og i kveld er det en ny solnedgang. Klemsiklem:)

      1. Ja, solnedganger er så inderlig vakkert ♥ Tusen takk, det har vært en fin dag, og nå i kveld blir det en ny solnedgang. Jeg vet ikke om jeg stikker ut og ser på den, men kanskje om jeg er i form akkurat da. Litt sliten nå ser du 🙂
        Nyt resten av dagen ♥ Klemmer ♥

        1. Så fint å se at du svarer med den nye knappen!!! Nei, jeg ser heller ikke alle solnedganger, men sola går sin gang uansett. Håper du får en fin dag! Klem 🙂

          1. Ja, det er kjekt å endelig få den muligheten tilbake, hvor man kan se man har fått svar, og kan svare en gang til 🙂
            Det ble ikke solnedgang på meg i går.
            Fine dagen til deg også ♥ Klem

    2. Det første bildet der var knallfint! 🙂 Nei, er lenge siden jeg har sett en solnedgang .. tror jeg. Ser jo himmelen fra stuevinduene når sola går ned, men det er lissom ikke det samme. Men snart skal vi vel på hytta, og da blir dere sikkert bombardert med bilder av solnedgangen!

      1. Tusen takk 🙂 Ja, likte det bildet veldig godt selv. Det var sånn en fin kveld 🙂
        Jeg gleder meg til å bli bombardert av solnedganger. Det er jo så vakkert ♥ Så håper dere snart kommer dere på hytta ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg