KVELDSTUR I SANDVEDPARKEN

I dag var planen egentlig fjelltur sammen med kjæresten. Men den planen gikk i vasken. Og siden jeg hadde spart meg hele dagen, og ikke gått tur på den tiden jeg foretrekker det, så ringte jeg datteren min, og spurte om hun ville være med på en liten kveldstur. Og det ville hun ♥

Valget falt på Sandvedparken i Sandnes. Været er nydelig, 15 grader da vi gikk avgårde. Så vi har jo altså nå et par dager med pent vær 🙂

 

Parken strekker seg fra Sandnes sentrum og opp til Ganddal og Stokkelandsvannet, og følger Storånå, elva som renner fra Stokkelandsvannet og ned til Sandnes og deretter ut i Gandsfjorden.

Det er idyllisk i parken. En del folk, liv og røre, og bryllupsfotografering, eller annen fotografering ofte 🙂 Veldig hyggelig det 🙂 Jeg har selv knipset brudepar i Sandvedparken. Men det er lenge siden nå 🙂

 

Små fine broer går over små bekker, og området er pent beplantet.

 

Veldig idyllisk og koselig. Og i dag da vi gikk der, var det en del folk, som nøt litt tid i parken i det fine været.

 

Broen på bildet her, går fra en eiendom og til den lille øya. Det er ikke mulig for oss å komme over til øya, da den er privat. Litt artig.

 

Mange fine eiendommer langs parken, og hus i forskjellige design 🙂

 

Vakkert synes jeg, når trærne har store kroner som breier seg som et tak over gangveien 🙂

Mye flott å ta bilder av, men vi knipset ikke så veldig mye. Selv hadde jeg en begynnende hodepine, som nå er i ferd med å slå ut i full blomst. Men turen, den var herlig. En time varte turen vår, og temperaturen var fantastisk. Det var sånn at vi ble varme, selv om vi ikke hadde kledd oss spesielt varmt. En god tur, som jeg satte pris på. Tusen takk for turen Amalie ♥

Nå ser jeg frem til en flott dag i morgen, hvor tempen er meldt til å bli 20 grader. Vi får se om det holder stikk 🙂
Men før jeg legger meg, som nok ikke er så veldig lenge til, skal jeg ta en tur ned i kjellerstuen og se litt serie. Jeg ser Poldark på Nrk appen. Veldig kjekk serie, og passer meg bra for øyeblikket 🙂 Jeg er halvveis ut i sesong 2 🙂

Ha en fin kveld alle sammen ♥

6 kommentarer
    1. Igjen, for et flott sted. Dere har virkelig mange fine perler å gå tur til. Vakkert…Denne broen var idyll og kan tenke meg det er fint med brudepar her ja <3 klem og god bedring…..

      1. Takk for det ♥ Ja, vi har noen fine steder som er populære og idylliske. Og denne parken her er et yndet turmål. Det er alltid folk her.
        God klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg