KVELDSTUR

Denne dagen har krevd sin kvinne. Sliten og med en intens hodepine. Men jeg fikk da klippet plenen, og ryddet litt skrot som skal kjøres på søppla.

Nå i kveld besluttet jeg å gå tur. Ikke at jeg struttet av energi akkurat, men med et intens tankekjør, så kunne det være godt å få en liten pause. Og det gjorde godt 🙂

Jeg gikk over fjellet her, Hanafjedle, og svingte av ved kirka, og gikk ned Rovik. Ved sjøen fikk jeg et avslappende skue 🙂

 

Her er kirka, eller dvs portalen og inngangen til kirka 🙂 Jeg synes den er så fin 🙂

 

Nede ved sjøen svømte svanene fredelig omkring.

 

Solen er på sin ferd ned, og om ikke lenge er det solnedgang.

 

Stemningsfullt for en sliten dame 🙂

Vel hjemme igjen kjenner jeg at hodepinen har lettet litt, så det gjorde godt med en tur 🙂

Nå blir det litt serie og strikking, så håper jeg at formen er bedre i morgen 🙂

Ha en god natt ♥

 

12 kommentarer
    1. god morgen ,da håper jeg att hodepinen ble borte i løpet av natten :=) det var nydelige bilder og jeg kjenner på hele meg att jeg vil en tur til Sandnes igjen ,må jobbe litt med mannen så kanskje det blir til høsten hi hi ,ha en fin dag da

      1. God morgen 🙂
        Ja, hodepinen kommer og går visst for tiden. Så det er ikke så enkelt. Men jeg gjør så godt jeg kan 🙂
        Du bør absolutt ta turen til Sandnes igjen ja. Kunne du ikke komme uten mannen? Men høsten er en fin tid ja 🙂 Jeg håper både sommer og høst blir bra 🙂
        Ha en herlig dag ♥

    2. Sånne turer er gode for sjelen. Og når sjelen og hodet får det bedre, så hjelper det ofte for kroppen også 🙂 Rart hvordan det der henger sammen 🙂

    3. Så vakre bilder. Dette er idyll og det gjør godt med en tur og kan faktisk hjelpe mot hodepine synes jeg…Jeg sliter med sånn tung hodepine etter dager med mye styr og bråk og lyder.

      1. Ja, den hodepinen kan være gjennomtrengende av og til. Men ikke alltid det hjelper å gå tur. Denne turen hjalp, så det var en god “investering” 🙂
        Skjønner deg godt jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg