LAZY DAYS

Denne påsken er drømmepåsken, i ordets rette forstand.

Nydelig vær hvor man faktisk kan sole seg. Og grille. Og gå fine turer. Og se på solnedgangen. Og slappe av. Og bare nyte.

Det er virkelig lenge siden jeg har fått så god hvile.

Det har vært dager jeg har hatt planer. Men planene har vært i minimum. Og jeg har trengt det sånn. Jeg har trengt å være litt “ego”. Det er faktisk det jeg har lært på kurs og behandlinger de siste månedene, at jeg må være mer EGO. Men jeg klarer jo ikke det helt da. Jeg har klart det nå i påsken. Men det har ikke blitt en vane enda. Det er bare fordi det er ferie, fordi man da har lov 🙂

Det er godt med late dager. Og det blir ekstra godt i det fine været. Jeg har påskegodt, jeg har kald drikke, jeg har gode bøker, og jeg kan sitte på terrassen og nyte alt dette, i fred og ro.

Datteren min nyter også. Hun benker seg også til på terrassen, hun liker skyggen best. Der sitter hun med en bok også, og storkoser seg.

Så sitter vi der i stillhet, med nesen ned i hver vår bok, og nyter at vi er sammen, og at det ikke behøver å skje noe 🙂

Drømmepåske = Lazy Days ♥

 

Hvordan er din drømmepåske?

 

#latedager #lazydays #drømmepåske #påske #påskekos

10 kommentarer
    1. Det hørtes veldig perfekt ut 😀 I dag regner det her, men i all hovedsak har det bare vært avslapning her 😀 Kos deg og nyt resten av påska 🙂

      1. Her har vi hatt godt vær i mange uker nå. Begynner rett og slett å bli bortskjemt. Glemt er alle sure dager og dårlig vær. Det meldes regn igjen fra torsdag kveld, og helt ærlig, det trengs nå. Men det behøver ikke å vare så lenge. Så kan det fine været komme tilbake 🙂
        Fortsatt god påske til dere der oppe i nord 🙂

    2. Jeg har og en slik påske. Og det er så GODT! Jeg trenger også å lære og være mer ego. Trenger å lære å slappe av med god samvittighet. Tenke på meg selv. Det er ikke lett. Men jeg har hatt noen gode dager nå.

    3. Så deilig å kose seg , man trenger det 🙂 Ikke lett å ta hensyn til seg selv..men fint di gangene man klarer det 🙂 Og det meste blir ekstra fint med sol og varme 🙂 Klem <3

      1. Ja, det er godt når man klarer det. Å få litt pause fra alt som tynger både fysisk og psykisk 🙂 Sol og varme er god medisin det 🙂
        Klem ♥

      1. Ja, dette her var min drømmepåske. Kan ikke huske at vi noen gang har hatt så mye fint vær sammenhengende. Og det gjør ganske mye i min drøm i alle fall 🙂
        Håper du har hatt en fin påske selv om den var annerledes ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg