LEGGE SEG PÅ LADING

Da har vi kommet til tiden på døgnet hvor det er på tide å trekke seg tilbake og legge seg på lading.

Dagen i morgen starter tidlig, med time på Lassa rehab.

Og selv om jeg lader batteriene mine både lenge og vel, så våkner jeg alltid med sånn ca. 25-30% batterikapasitet. Og jeg kan love at det blir fort oppbrukt når jeg på død og liv skal gå tur ofte 😉
Men i morgen blir det nok ikke tur, det blir Lassa rehab i stedet 🙂 Så får vi se hvor tappet jeg er etter det. Som regel mer tappet etter mine besøk der, enn når jeg går på tur. Men de to tingene kan jo ikke sammenlignes så klart. Uansett, begge deler er av det gode, og jeg ser frem til å komme i gang igjen på Lassa 🙂

Wish me luck 😀

Ønsker deg en riktig god natt ♥

 

#godnatt #natt #helse

5 kommentarer
      1. Tusen takk for det 🙂 Timen ble avlyst, så da får jeg spare lykken til neste time 🙂
        Proffblogger ja…hehe 😀 Kjekt å klatre litt på lista siden i går. Det går vel snart til hodet på meg…hehehe 😀
        Neida, gjør ikke det 🙂
        Fine dagen og god klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg