LEK MED BILDER

Jeg fant her en dag et redigeringsprogram jeg likte godt. Det er helt sikkert ikke noe nytt. Men jeg har bare ikke forsøkt det før.

Det hadde mange filtere som man kan leke med på egne bilder. I tillegg til vanlige redigeringsfunksjoner ala forenklet photoshop og lignende. Har ikke prøvd de manuelle funksjonene enda, men koser meg med filtre 🙂 Det er et online redigeringsprogram, og heter LunaPic.

Her er noe av det jeg har lekt meg med 🙂

Portrett fra da jeg var ferdig med den grønne kjolen 🙂

 

Her er den hvite toppen foreviget.

 

Her er et bilde fra Kensington Gardens.

 

Og dette bildet er også fra Kensington Gardens 🙂

 

Det er ikke sånn at jeg får brukt så mye av dette til noe. Men det er kjekt å sitte og pusle med det fra tid til annen. Så med dette sier jeg takk for i dag, ha en god natt, sov godt, og så prates vi igjen i morgen ♥

5 kommentarer
    1. Så artig! Jeg ble litt fascinert av det siste og måtte sjekke at det virkelig var samme bilde av trærne. Såg skikkelig malt ut og mer høst og vinter. natta!

    2. Det er mange artige filtre 😀 Har ikke prøvd disse, men likte godt effekten. Ha en fin tirsdag- jeg har litt tid til overs på morgenen, så jeg legger igjen et par kommentarer hos de jeg rekker. He he

    3. Å leke med bilder på den måten er noe jeg syntes er gøy også… Pleier å leke meg litt innimellom, for å se hva det kan bli ut av det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg