LITT VIN PÅ EN VARM TORSDAGSKVELD

Nå i kveld er det så varmt og fint at det å gå å legge seg slett ikke er aktuelt. Og akkurat i morgen kan jeg sove så lenge jeg vil. Men jeg tror ikke jeg vil sove så lenge heller, for i morgen skal bli den varmeste dagen her så langt denne sommeren. 30 grader er det ventet, og det skal jeg nyyyyyyyte. Jeg har ingen andre planer enn akkurat det, å nyte de 30 gradene.

Men enn så lenge er det torsdagskveld og klokka er over 22, og jeg sitter ute, helt ute. På terrassen da, men utenfor terrassestuen. Det er 23 grader. På ett av bildene viser det 22 grader, men jeg har sjekket, og målerne hos meg sier 23 grader.

 

Jeg fant meg et glass kald hvitvin. Jeg fikk vin til bursdagen min, og den passer utrolig godt på sånne kvelder som i kveld.

 

Og så fant jeg ut at litt musikk og strikketøy ville komplettere kosen 🙂

Så her sitter jeg, og nyter den vakre sommerkvelden, med ABBA på Spotify, og godt humør. Jager alle vanskelige tanker bort 🙂

Jeg vet ikke når jeg går og legger meg. Men det er ikke enda. Blir nok i alle fall sittende til en stund etter solen har gått ned.

Datteren min er ute. Hun er på stranden med sine venninner. De koser seg nok, og de skal se solnedgangen vet jeg. Jeg vurderte selv å kjøre ut og se solnedgangen en plass. Men formen er såpass dårlig at jeg besluttet å istedet ta meg et glass vin, eller to her hjemme.

Så håper jeg at du også koser deg denne sommerkvelden ♥

4 kommentarer
    1. Etter 12 timer på kommunestyre møte sitter jeg nå på terrassen. Fiskemiddagen er straks ferdig sent men godt. Har tenkt å unne meg et glass vin. Jeg har jo ferie. Kos deg i sommernatten!

      1. Ja, kald hvitvin en varm sommerkveld, det er rett og slett nydelig ♥ Og glasset ja, det liker jeg veldig godt, det er Eva Solo. Samler på disse, og har ikke veldig mange enda. Men serien har et vell av størrelser og til forskjellig type drikke, så kan nok samle i mange år tenker jeg 🙂
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg