LUKSUS I HVERDAGEN

En ting jeg ikke har unnet meg på lange tider, faktisk på et helt år, er å gå til frisøren. Og nå i pandemien så gjelder jo det flere. Men det er ikke pandemien som har holdt meg fra å gå til frisøren. Det er helsa.

Og i dag, 27. juli, fikk jeg endelig gjort det jeg har lengtet etter en stund, nemlig å få ryddet litt opp i hårtuppene. Forrige gang jeg gjorde det, var 29. juli i fjor.

Så nå kan jeg si meg veldig fornøyd med å ha fått gjort det. Håret føles lett og luksuriøst. Rett og slett litt luksus i hverdagen. Og jeg har ingen planer om å la det gå et år til neste gang. Så helsa har å holde seg stabil…sånn at jeg ikke går glipp av så mye av de behagelige tingene 🙂

 

Litt luksus i hverdagen er ikke å forakte ♥

Liker du å få stelt håret regelmessig?

 

 

18 kommentarer
      1. Tusen takk ♥
        Ja, håret er kjekt å få stelt en gang i blant. Men jammen blir det ikke for ofte heller. Så en gang i året….det er deilig luksus ♥
        Klemmer ♥

    1. Så deilig – og du blei så fin! Jeg er hos frisøren hver 6.-7. uke………… liker å være orntlig på håret – jeg er litt sånn fint hår og fine negler – jente! Klemmer <3

      1. Ja, det er skikkelig herlig. Jeg liker også å være ordentlig på håret, og har heldigvis et takknemlig hår sånn sett. Jeg har sett at du alltid er fin på håret. En herlig følelse. Fine negler er også gøy ja. Jeg liker lange negler med lakk på 🙂
        Fine damer, det er vi to ♥ Klemmer ♥

      1. Tusen takk ♥
        Ja, jeg synes også at denne lengden er perfekt. Skulle gjerne gått litt oftere og holdt den sånn, meeeeen….kostnader og energilager hindrer en del.

    2. Godt å gå lettet opp håret litt. Du ble fin!😊 Jeg har ikke vært hos frisøren siden januar 2020. Har klipt meg sjøl, og fikk hjelp av ei venninne en gang. Kanskje blir det en tur til frisør i 2021. Jeg synes ikke det blir kjempetydelig forskjell på frsørklipp og sjølklipp når jeg har så enkel fasong som jeg har.😉

      1. Ja, det er herlig å få lette opp litt. Luftig og fint nå i sommervarmen i alle fall.
        Du har så fint hår du, som sikkert er lett å klippe selv. Mine spikerkrøller ville nok ikke egnet seg til selvklipp, til det synes en liten feilklipp alt for godt. Så du sparer mye på det, å kunne gjøre det selv. Og du er jo alltid fin du, så helt tydelig er det veldig vellykket ♥

    3. Herlig!
      Ja jeg liker – og er avhengig av kontinuerlig stell/klipp/etterstriper av håret 😀 Det er viktig å passe på/stelle håret 🙂
      Også gjør det så godt!

      klem

      1. Ja, du er så fin på håret, jeg har tenkt det mange ganger. Og en sånn frisyre krever så klart jevnlig stell og oppgradering. Veldig fint med striper synes jeg. Det frisker så enormt fint opp ♥ Og det gjør veldig godt med den typen spa ♥
        Klem ♥

      1. Tusen takk ♥
        Ja, det er godt å få litt stell og pleie av håret i blant. Det gir et velvære i lang tid etterpå 🙂
        En herlig fin helg til deg og dine firbente ♥♥

      1. Ja, håret er så viktig for selvfølelsen synes jeg. Og ja, føttene får jeg stelt hver 7. uke. Jeg er nok mer nøye med dem egentlig. For jeg har så store problemer og smerter.
        Og så liker jeg neglepleie også, manikyr. Så det får jeg også gjort med jevne mellomrom 🙂
        Det er godt vi kan unne oss litt sånne ting iblant, både du og jeg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg