LYKKEN ER….

Hva legger du i det, i de ordene, “Lykken er…..”?

Lykken er jo så mangt. Det kan være noe bittelite. Det kan være noe enormt stort. Eller det kan være hverdagen. Eller for deg er det kanskje noe helt annet?

For meg er lykken å komme meg ut av sengen om morgenen, og ikke ha behov for å gå tilbake dit før utpå kvelden.
Den lykken har jeg ikke hver dag. Men likevel føler jeg meg lykkelig, til tross 🙂

Lykken for meg er også barna mine, som jeg er umåtelig stolt av. Og jeg har faktisk klart å helt på egenhånd å gi dem et godt hjem. Det er en STOR lykke for meg. Hjertet mitt strømmer over av alt det gode jeg ønsker for dem.

Lykken for meg er at jeg også har kjæreste ♥ En kjærlig god mann, som faktisk takler veldig bra at jeg er syk og har veldig forskjellige slags dager. En som respekterer det, og også tåler de dagene jeg er veldig dårlig. Selv om jeg vet at han sliter veldig da, så klarer han det. Det er en bragd, intet mindre 🙂

Hvor heldig går det an å bli? Jeg synes jeg har vært veldig heldig. Alle gode ting er 3, og jeg har 3 gode ting 😀 Det er lykke det, for meg 😀

I tillegg har jeg lykke i gode venner, i en trofast familie (selv om den er liten etterhvert), i å kunne skrive og blogge, å kunne ha hobbyer som gir mye på forskjellige plan.

Jeg er lykkelig. Sliten lykkelig ♥

Hva er din lykke?

#lykken_er #lykke #tanker #glede #refleksjon

7 kommentarer
    1. Jeg er nok ikke like heldig som deg selv om barn har jo jeg også. Nåe er det jo slik at det er familie på begge sider der også så det er fullt kjør for dem i jula. Det er ei tid for alt og jeg føler vel at min tid har gått. Gleder meg allikevel litt for om et ar måneder får jeg ny bil og til våren har jeg tenkt ta en tur fra ladestasjon til ladestasjon med telt,primus,kamera og hund 😁

      1. Ja, akkurat nå føler du det sånn, at din tid har gått. Jeg har også vært i det “lunet”. Da jeg ble syk, og aldri orket noe, så var jeg overbevist om at mitt liv egentlig var ferdig levd.
        Heldigvis har jeg kommet til at alt har sin tid. Og så kommer det nye tider. Skjønner deg godt da, tankegangen din.

        Det høres ut som gode planer du har, med telt, primus, kamera og hund. I mine friske dager hadde jeg kost meg på en sånn tur, men uten hund 😉
        Kjekt med ny bil, fint å ha noe å glede seg til 😀

    2. Det der var jammen mange fine ting <3 Først når man har kjent på motgang vet man at det er de små tingene som gjelder. Lykken for meg er mye av det samme som deg og uten om det så er lykken for meg å få være inni en boble og lage ting jeg har lyst til <3 Stooor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg